במכבי חיפה תוקפים: "לא צריך VAR אם לא משנים החלטות שגויות"

איתן שמואלביץ', שחקני מכבי חיפה
איתן שמואלביץ', שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים מתקשים לקבל את ה-2:2 בדרבי ובעיקר את ההחלטות של שמואלביץ', שנגדו יישלח מכתב היום. גם השחקנים חטפו: "אסור לאבד ניצחון כזה". חבשי וסיינסבורי בספק לבית"ר

(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר התיקו בדרבי אמש (ראשון), כשעיקר הכעס בתום ה-2:2 הדרמטי נגד הפועל חיפה הוא כלפי צוות השיפוט ובראשו איתן שמואלביץ', שפסק על כדור עונשין מ-11 מטר עמוק בתוספת הזמן ואפשר לאדומים לאזן ממש לפני שריקת הסיום.

זמן קצר לאחר שריקת הסיום, הביעו חלק מאנשי מכבי חיפה את מחאתם נגד ההחלטה לשרוק פנדל לטובת הפועל חיפה בתוך תוספת הזמן. בקרב אנשי מכבי חיפה מבהירים כי כלל לא היה פנדל וכי גם הבדיקה של שמואלביץ' מול שופטי ה-VAR הייתה סתמית וכי מלכתחילה הוא לא התכוון לשנות את ההחלטה.

"אנחנו מתוסכלים. לא שורקים פנדל כזה ועוד בדקה קריטית", אמרו במכבי חיפה והוסיפו, "כשלא רוצים לשנות החלטה אז אין צורך ב-VAR. בכלל, פסלו לנו שני שערים ופנדל שהיה לטובתנו לא נשרק. מצד שני, היה נגדנו פנדל שלא היה ולא נברא". כפי שכבר פרסמנו אמש, במועדון לא מתכוונים לעבור על הנושא לסדר ועוד הבוקר ישוגר מכתב ובו דרישה לקבל את הקלטות השיחות בין שמואלביץ' לשופטי המסך. "ה-VAR הגיע לכאן והוכיח שיש בעיה עמוקה וצריך לבדוק אותה", אמרו במועדון.


רוקאביצה, שועה והירוקים. מתקפה קשה נגד צוות השיפוט (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, בקרב גורמים במכבי חיפה לא אהבו גם את ההתנהלות של חלק מהשחקנים בדקות האחרונות. "אסור לנו לאבד ניצחון כזה. לא יכול להיות שאנחנו כובשים בדקה ה-85 ולא מנצחים", טענו הלילה בקבוצה. מעבר לכך, מדובר בנקודה ראשונה של מכבי חיפה מאז פתיחת הפלייאוף העליון והדבר אינו מוסיף לעתידו של המאמן מרקו בלבול בעונה הבאה. 


ביקורת על ההתנהלות בסיום. שחקני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

למרות האמור לעיל, במועדון שיבחו בתחילה את בלבול על הגישה ההתקפית בה עלה למשחק, כאשר ירדן שועה קיבל את ההזדמנות לצדו של ניקיטה רוקאביצה. אגב, בקבוצה ציינו כי החילוף של החלוץ האוסטרלי כמו גם של הקשר דולב חזיזה היה מתוכנן מראש, מפני שהשניים לא היו כשירים לשחק מעבר ל-60 דקות.

באשר לצמד הבלמים שנפגע והוחלף, טרנט סיינסבורי ועאיד חבשי, הם בספק למשחק הבא בשבת נגד בית"ר ירושלים. למחמאות זכה קשר קבוצת הנוער סוף פודגוראנו שעלה כמחליף ומסר נהדר למוחמד עוואד בשער השני. כידוע, פודגוראנו צפוי לעבור לרומא האיטלקית שבחנה אותו השנה ובקבוצה מצפים לכ-350 אלף יורו דמי השבחה.


פודוגראנו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי