כץ גינה את האלימות ועקץ: "אנחנו עדיין שולטים במשחקי הדרבי בשנים האחרונות"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הבעלים שמרוצה מהמלחמה והאופי שהפגינו שחקנים, זעם על התגרה בין הקהלים: "צר לי על האירוע המכוער אחרי שנים של יריבות ספורטיביות נפלאה, צריך לעצור את המתפרעים". במועדון יציעו לסילבסטר חוזה לעונה הבאה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה סיימו את הדרבי הדרמטי נגד מכבי חיפה בתחושות מעורבות. בקבוצה היו מרוצים מאוד משער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן שקבע 2:2 אך כעסו והתאכזבנו לאור התגרה ההמונית בין שני הקהלים במתחם האימונים בקריית חיים. לאחר המשחק הגיעו עשרות אוהדי מכבי חיפה והתעמתו בצורה קשה עם הקהל באדום-שחור תוך ניפוץ שמשות וזריקות אבנים למכוניות. משטרת ישראל פתחה אמש בחקירת האירוע וזימנה הבוקר לשימוע את בעלי האצטדיון בקריית חיים.

בעלי המועדון, יואב כץ, התייחס לתגרה: "צר לי שלאחר עשרות שנים של משחקי דרבי ספורטיביים ותחרותיים בחיפה, נרשמה הלילה (ראשון) אלימה קשה שכוונה כלפי אוהדי הקבוצה. הנחיתי את מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג להיות בקשר עם האוהדים שנפגעו ולסייע להם במה שנדרש והוא עושה זאת בשעות האחרונות. אנחנו מאחלים לכל האוהדים שנפגעו בריאות שלמה ומצפים שגורמי החוק יטפלו בחומרה באלה שביצעו את המעשה האלים והמכוער".

עוד אמר כץ: "אני מקווה ומאמין שמקרים אלה לא ישנו את מה שהיה ונמשיך לקיים יחסי שכנות טובים עם היריבה העירונית וגם עם אוהדיה ב-96 השנים הבאות. במועדון מצפים לחקירה מקיפה של המשטרה ולעצירתם של המתפרעים".

שחקני הפועל חיפה. "אנחנו שולטים בדרבי בשנים האחרונות" (מאור אלקסלסי)

ובחזרה לכדורגל. הבעלים לא שכח לעקוץ את מכבי חיפה: "אני מרוצה מהאופי והלחימה. לצערי לא ניצחנו אבל אם מסתכלים על השנים האחרונות במשחקי הדרבי – אנחנו עדיין מובילים והם לא הצליחו לנצח אותנו גם הפעם". על המשך העונה אמר: "אני מקווה שנמשיך להשתפר ונשיג את הניצחון הראשון בפלייאוף העליון ונתקדם בטבלה".

מעבר לכך, במועדון כבר חושבים על העונה הבאה וחושבים מה לעשות לגבי השחקנים הזרים. רק השוער יסמין בוריץ' מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומנגד הקשר קווין טאפוקו כבר חתם בליגה הצרפתית השנייה. בקבוצה אישרו כי הם מעוניינים שהחלוץ יאקוב סילבסטר ימשיך, ולפי אנשי המועדון הוא אישר שירצה להישאר בישראל. "נקווה שסילבסטר יראה את היכולת שלו גם בהמשך ואן נסתדר אז נמשיך יחד", אמרו בכרמל.

מי שזכה למחמאות הוא הקשר לירן סרדל שכבש ואמר: "זה היה דרבי מעט מוזר ללא קהל, לא הייתה אווירה של דרבי. היינו טובים ב-20 הדקות הראשונות ואז קיבלנו גול משום מקום ונתנו לנו בראש במחצית ואני שמח ששינינו את התוצאה ויצאנו עם נקודה".


יאקוב סילבסטר. יקבל הצעה להמשיך (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי