יוסי בניון שוקל להמליץ על השארת רוני לוי

משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון
משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון | דני מרון

לספורט1 נודע כי המנהל המקצועי שתומך במאמן שוחח עם הבעלים על רקע שמועות בנוגע למתיחות, לוי שוקל גם הצעה מעבר לים. מקורב לחוגג: "ניצחון או הפסד למכבי ת"א יכול לשנות את כל התמונה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח הערב (שני, 21:00) את מכבי תל אביב במטרה לרשום ניצחון בכורה בפלייאוף העליון ולתקן את הרושם של שני המשחקים האחרונים, אך במועדון חושבים לא מעט על העונה הבאה. המנהל המקצועי של הקבוצה, יוסי בניון, ביקש אתמול (ראשון) מהבעלים משה חוגג לשקול מחדש את נושא עתידו של רוני לוי ולהשאיר אותו בקבוצה, כך אישרו הלילה גורמים במועדון.

בקבוצה סיפרו כי השניים לא נפגשו אתמול אלא ערכו שיחת טלפון שעסקה בעונה הבאה. בשיחה, חוגג הבהיר לבניון שהוא מעוניין שיישאר בקבוצה, זאת על רקע שמועות שצצו ביממה האחרונה בנוגע למתיחות בין השניים (גורם במועדון הבהיר: "לא היו דברים מעולם" אך האחרון הבהיר שישקול את ההצעה בשבועות הקרובים.

יש לציין כי לוי, שמחזיק באופציה לפי במקרה שהקבוצה תגיע לאירופה חוזהו יוארך אוטומטית, עדיין לא החליט אם להישאר בעונה הבאה ושוקל בעצמו הצעות, גם מעבר לים. התקציב, אומרים גורמים בבית"ר ירושלים, יהווה מרכיב חשוב בהחלטה. בסביבתו של הבעלים אמרו אתמול: "בשורה התחתונה – אין שום החלטה, לא לכאן ולא לכאן. אם ננצח או נפסיד למכבי תל אביב, דברים עוד עשויים להשתנות". נזכיר כי חוגג עצמו העביר מסר לאוהדים ביום שישי לפיו אם התוצאות והדרך לא ישתפרו הרי שהצוות המקצועי ייקח אחריות.

רוני לוי ויוסי בניון (דני מרון)

כפי שפורסם בספורט1, משה חוגג אמר בשיחות סגורות עם ההנהלה כי תקציב הקבוצה בעונה הבאה ינוע בין 25-35 מיליון שקל, תלוי בחזרת הקהל למגרשים. אם הקהל לא יחזור, אומרים בסביבתו, הוא יאלץ להשוות את התקציב לשכר השחקנים העונה, מה שיפגע אנושות ברמת הסגל שלו. בבית"ר שבו והדגישו כי בניון הוא הסמכות המקצועית העליונה ורק הוא יבחר את המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי