פרסום ראשון: יונתן כהן קיבל דרכון פולני, גוברים הסיכויים שיעזוב. איביץ' לא ימשיך

יונתן כהן
יונתן כהן | דני מרון

שחקן הבית עשוי לצאת לאירופה בקיץ, מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו בהנחה שתקבל הצעה מפתה. האופציה ההדדית להארכת חוזהו של המאמן פגה. וגם: ז'איר אמאדור בדרך לספרד?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה להשאיר בעונה הבאה חלק מהשחקנים שסיימו חוזה כמו אייל גולסה, איתי שכטר ואבי ריקן, אולם נראה כי חלק מהכישרונות הצעירים שלה עשויים לעזוב. לספורט1 נודע הבוקר (שלישי) כי החלוץ יונתן כהן התבשר ביממה האחרונה שהוא קיבל דרכון פולני מה שמגביר באופן משמעותי את הסיכויים שלו לצאת לאירופה בתום העונה הנוכחית.

כזכור, במהלך העונה הנוכחית סלטיק הסקוטית הביעה עניין בכהן, שהבקיע העונה עשרה שערים, הוסיף 11 בישולים והוביל את מכבי תל אביב להצלחה מסחררת במסגרת הליגה. לאור קבלת הדרכון, גם במכבי תל אביב מעריכים כי דרכו לאירופה של השחקן תהיה קלה יותר. לכהן חוזה בקריית שלום עד קיץ 2024, אך הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו בהנחה שתתקבל הצעה מפתה.

מלבד סלטיק, גם אינטר, דינמו קייב, וולפסבורג ושחטאר דונייצק הוזכרו במהלך השנה האחרונה כמועמדות לצרף את כהן, שכאמור חתם על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב ללא סעיף יציאה, כך שהצהובים למעשה יכולים לדרוש כל סכום שירצו. בשיחות סגורות במועדון בתחילת העונה, דובר על תג מחיר של כחמישה מיליון יורו.


עונה אחרונה בישראל? יונתן כהן (דני מרון)

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר לאחר הניצחון על מכבי חיפה, ולדימיר איביץ' יעזוב את מכבי תל אביב בתום העונה, זאת לאחר שהאופציה ההדדית לחידוש חוזהו פגה. הסרבי, שצפוי לסיים את דרכו בישראל עם שתי אליפויות ורשימת שיאים בלתי נתפסת, עשוי לקבל בקרוב משרה באירופה כאשר לא מעט קבוצות מליגות בכירות כבר הביעו עניין בשירותיו.

במקביל ולא בפעם הראשונה, בתקשורת הספרדית מדווחים שריאל סראגוסה קרובה להחתים את הבלם המצטיין של מכבי תל אביב, ז'איר אמאדור, שאמור להצטרף לשורות הקבוצה מליגת המשנה ללא קשר לזהות הליגה בה היא תשחק בעונת 2020/21. כידוע, הפורטוגלי הגיע לישראל לאחר שנתיים בשורות הואסקה הספרדית וצפוי, כמו איביץ', לעזוב עם שתי אליפויות מרשימות ברזומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי