לאבוקסיס אין סעיף יציאה לנבחרת. קבהא וזריהן עשויים לעזוב

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אם תתקבל פניה, ידונו בה רק אחרי סיום המאבק על הכרטיס לאירופה. אורן ביטון עשוי לחתום בשבוע הבא. פערים מול השניים, סעיף מיוחד בחוזה של זריהן עשוי להוביל לפרידה מיידית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מבהירים כי למאמן יוסי אבוקסיס אין סעיף יציאה לנבחרת ישראל בחוזה שנחתם עימם. יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי במועדון לא מתכוונים לעמוד בדרכו במידה ותגיע פניה כזאת. במועדון הוחלט כי לאור החודש הרגיש בו הקבוצה נמצאת, מאבק על כרטיס לאירופה דרך הליגה וגמר גביע המדינה, הם מעדיפים לא לנהל מגעים בנוגע לעתידו של אבוקסיס. "אם יפנו נדון בנושא. אנחנו מרוכזים עכשיו בחודש החשוב שנותר עד סיום העונה", אמרו.

ומה קורה עם מגמת הקיצוץ? התקדמות מסוימת נרשמה עם המגן השמאלי אורן ביטון, שעשוי לסגור בשבוע הבא על הפחתה של כ-40 אחוז בחוזה שלו. גם אנתוני וארן אמור לחתום בשבוע הבא על קיצוץ של 30 אחוז. אלא שכעת נרשמה בעיה אחרת לנאמן, עו"ד יצחק יונגר, שעד כה הוכיח כי הוא מסוגל להגיע להסכמים עם רוב השחקנים: בבאר שבע גילו כי לקשר ניב זריהן שמסיים חוזה בתום העונה הבאה ישנה אופציה בחוזה, לפיה אם המועדון לא יודיע לו בימים הקרובים על מימושה, הוא יעזוב לאלתר.

זריהן, כפי שכבר פרסמנו, מחוזר על ידי בית"ר ירושלים, וזאת למרות הקיצוץ אותו היא מתכננת. ככל הידוע, נציגיו בודקים לו אפשרות לצאת לאירופה. לפי שעה, בבאר שבע לא מצליחים להגיע להבנות עם מרואן קבהא ובן ביטון ושניהם עשויים לעזוב. "בן לא מראה נכונות להמשיך. אם הוא לא יחתום, יש לנו תחליף". במועדון מכוונים כמובן לאור דדיה הצעיר שחתם השבוע על חוזה ארוך טווח ומרשים את יוסי אבוקסיס. אגב, בסביבתו של בן ביטון טוענים כי עד כה הקבוצה לא הגישה לו הצעה רשמית. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, דויד סימאו לא צפוי להמשיך במועדון, זאת בניגוד לאלטון אקולטסה שבמועדון מנסים להגיע להבנות עם קבוצתו הבלגית.

במקביל, במועדון מקווים שברק בכר יסגור במכבי חיפה כדי שיוכלו לחסוך את עלויות החוזה שלו. בנושא אחר: אלונה ברקת שוקלת, כך על פי גורמים במועדון, להגיע לגמר הגביע באצטדיון בלומפילד ב-13 ביולי.


בדרך החוצה? ניב זריהן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי