מכירת חיסול? אחרי הירידה, רעננה מתכננת למכור את הבכירים

הפועל רעננה
הפועל רעננה | אודי ציטיאט

דסה במעקב של בית"ר, עמית כהן אצל מכבי חיפה ושחקנים נוספים יעזבו, ביניהם ירדן כהן, תומר ואנסה שעל הכוונת. שחקנים ניתחו את הירידה: "קורצקי וגאנם היו צריכים להישאר. כשנימני ובנימין עזבו, הרימו ידיים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

ארבעה מאמנים עבדו העונה אצל אשר אלון בהפועל רעננה. זה התחיל עם מנחם קורצקי, שעונה קודם לכן התפטר מתפקידו וחזר בו, המשיך עם ניסו אביטן שפוטר אחרי שלושה חודשים, נמשך עם מינויו של גל כהן שעזב עוד לפני שהספיק לקבל הזדמנות אמיתית והסתיים עם אייל לחמן, שאתמול (שבת) ירד עם הקבוצה ליגה לאחר ההפסד האכזרי 1:0 נגד עירוני קריית שמונה, למרות שבמועדון לא באמת האמינו שיש לו סיכוי לשרוד.

אתמול, כאמור, הפועל רעננה רשמה כתם מסוים בהיסטוריה שלה כשירדה ללאומית אחרי שבע שנים, וכמו שזה נראה עכשיו, היא תתכונן לגל של עזיבות בקיץ הקרוב, כשהקבוצה עמודה להתבסס בעונה הבאה על השלד הצעיר שלה.

שחקנים כמו עידו לוי (חוזהו הסתיים) ועמית כהן (מכבי חיפה עוקבת אחריו) עשויים לחפש קבוצה בליגת העל וכך גם הקשר אור דסה (על פי גורמים במועדון, קיבל הבטחה כי במידה שהקבוצה תרד ליגה – יימכר במחיר מופחת. בית"ר ירושלים עוקבת) והחלוצים יוג'ין אנסה (האופציה עליו מומשה לעונה נוספת) וכרם ארשיד לא אמורים להישאר. יואב תומר פצוע ולא ברור מתי יחזור, אבל ייתכן שגם הוא יימכר. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא המגן השמאלי ירדן כהן, שגם הוא זוכה למעקב של מספר קבוצות מליגת העל.

יוג'ין אנסה עצוב. גם הוא לא אמור להישאר (אודי ציטיאט)

"נעשו כאן המון טעויות במהלך העונה. זה התחיל עם קורצקי, שלדעתי היה חייב להישאר, והמשיך עם בניית הסגל, ההחלטה להיפרד מקייס גאנם. לא היה לנו סיכוי להישאר בליגה", אמר אחד השחקנים הלילה. "ברגע שעדי נימני ובן בנימין עזבו, הבנו שגם במועדון מרימים ידיים. נשחק עד הסוף, בשביל הכבוד שלנו".

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי עדי נימני ובן בנימין החליטו לסיים את דרכם בקבוצה. השניים, שהיו מעמודי התווך של המועדון בשנים האחרונות, יחפשו בקיץ קבוצה אחרת ולא מוכנים לשוב למועדון לאחר שעזבו בטריקת דלת. אבל בנוסף לכך, כפי שנראה עתה, אלון ינסה למכור או להיפטר מההסכמים של לא מעט שחקנים.

קייס גאנם. "אחרי הפרידה ממנו לא היה לנו סיכוי להישאר" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי