ד"ר דנה פוגץ': "אוהדי הספורט הפכו למומחים במשפט פלילי"

אימון מכבי תל אביב
אימון מכבי תל אביב | באדיבות מכבי תל אביב

ד"ר דנה פוגץ', מומחית לזכויות נפגעי עבירה, עלתה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחסה לפרשה: "בישראל יותר קל לחשודים לברוח ולא לקחת אחריות פלילית". האזינו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ד"ר דנה פוגץ', מומחית לזכויות נפגעי עבירה, עלתה הערב (ראשון) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחסה לפרשת הכדורגלנים והקטינות, שנחשפה על ידי העיתונאי אלמוג בוקר מחדשות 13 ונמצאת תחת חקירה באזהרה בימ"ר מרכז.

"אני שומעת את דברי הסנגורים יוצאים מהפה של אותם חשודים, כל אוהדי הספורט הפכו למומחים במשפט פלילי וחלק גדול מהדברים שנאמרים הם בעיתיים. החוק בישראל בנושא של גילאים הוא חוק מאוד בעייתי. טענת ההגנה הקלה ביותר היא 'לא ידעתי שהיא בת 16', 'לא ידעתי שהיא לא מסכימה', 'לא ידעתי שיש יחסי מרות', ויותר קל בישראל לחשודים לברוח ולא לקחת אחריות פלילים על מקרים כאלה".

פוגץ' המשיכה: "אני מקווה שיש להן ייצוג משפטי כמו שצריך, אני יודעת כמה חשוב בשלב הזה שתהיה תמיכה משפטית, התגובות שאנחנו נחשפים אליהן הן תגובות מאוד קשות והבנות הן אלה שמשלמות את המחיר".

עוד ציינה: "יש פה מחדלים חמורים של ההתאחדות לכדורגל, הגיע הזמן שהם יקבעו מהם הקווים האדומים ומהם הגבולות. אין מספיק חשיבה בנושא הזה, אין מספיק טיפול בנושא הזה, וזה בטוח. צריך לטפל בבעיה ולמנוע אותה, ולא לבוא אחר כך ולהתמודד עם הליכים פלילים. אם היו מסבירים להם מראש אולי המעשה הזה היה נמנע, לפחות היו אומרים שיש לנו בארץ כדורגל שמנסה להתנקות ממקרים כאלה". 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי