חלובה תומך בסיני. ביקורת בהפועל ת"א: "ככה נחטוף בדרבי עוד תבוסה"

משה סיני, אלי אוחנה
משה סיני, אלי אוחנה | דני מרון

אחרי הפרסום בספורט1: בהתאחדות אישרו שהמנהל המקצועי של האדומים מועמד, אך ממתין להחלטה לגבי רוטנשטיינר. אחרי ה-4:0 להפועל חיפה: הזרים על המוקד. אבו עביד: "לשכוח מההפסד הזה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הציגה את הכדורגל האטרקטיבי ביותר בפלייאוף העליון בשני מחזורי הפתיחה, אבל אחרי תיקו מאופס נגד הפועל ב"ש והדחה כואבת בחצי גמר גביע המדינה, אתמול (ראשון) הגיעה הפועל חיפה והצליחה להביס את החבורה של ניר קלינגר.

בסיום המשחק, השחקנים ישבו בחדר ההלבשה ושתקו, בזמן שקלינגר ניסה לעודד אותם. "יש תחושה שמשהו כבה בקבוצה אחרי ההדחה מהגביע", הודה אחד מהם. "יכול להיות שזה השפיע על חלק מהשחקנים". גורם במועדון הוסיף: "אם נראה ככה בשני משחקי הדרבי, נחטוף עוד תבוסה".

ביקורת רחבה נשמעה כלפי הזרים של הקבוצה: "אולי כדאי לתת לצעירים לשחק עד סוף העונה. קלינגר שילב אותם בצורה יפה עד עכשיו. אין שום משמעות למקום הרביעי או החמישי. עדיף להרוויח עוד שחקן צעיר". כפי שטוענים גורמים בהפועל ת"א מזה תקופה ארוכה, מרווין פירסמן, פיליפה רודריגס ומייקל אולהה לא אמורים להמשיך לאור האכזבה מיכולתם.


פירסמן ואולהה. לא צפויים להמשיך (דני מרון)

השבוע פורסם בספורט1 כי בהתאחדות בונים על משה סיני כמנהל המקצועי אם וילי רוטנשטיינר יעזוב, במקביל למינוי אפשרי של ניר קלינגר למאמן הנבחרת. במועדון טוענים כי פניה כזאת לא התקבלה, אולם נראה כי מי שעומד מאחורי המהלך הוא שטרן חלובה, שרוצה את סיני בנבחרת. בשלב זה, סיני ממתין להחלטה לגבי האוסטרי, שתתקבל עד תחילת השבוע, ועד אז הוא לא ממהר לעסוק בעתידו.

את המשחק אמש סיכם הבלם איאד אבו עביד: "יצאנו מאוכזבים כי באמת קיווינו לעשות משחק טוב ולהשיג ניצחון. לא הלך לנו היום והעייפות הורגשה אצל כולם. יש לנו משחק חשוב בשבת ונצטרך לשכוח מהר מההפסד הזה".


אבו עביד יורד מכר הדשא בחיפה. בשבת יש דרבי בתל אביב (מאור אלקסלסי)

קלינגר הוסיף: "חמישה משחקים בשבועיים זה קשוח, אסור לשכוח שהשחקנים הם רק בני אדם. העייפות הובילה להרבה טעויות וזה היה גורם מכריע במשחק הזה. לגבי הצעירים, אמרנו שנלך איתם בתקופה הזו, אנחנו רוצים שהעתיד של הפועל יהיה חזק ונמשיך בדרך הזו. אחרי שלושה חודשים של פגרה זה לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר וצריך לקבל את זה. אני לא בא בטענות לשחקנים, אני יכול להבין את הקושי שלהם. יש לנו עכשיו שישה ימים להתאושש לקראת הדרבי, זה משהו שעוד לא היה לנו מאז שחזרנו ונתכונן בצורה הטובה ביותר למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי