זריהן קיבל הודעת שחרור, סומנו מחליפים אפשריים לאבוקסיס

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

במועדון מתמוגגים מז'וסוואה ("לא למכירה, גם במיליון יורו"). תמה האופציה על הקשר שבמעקב בית"ר ועל אורן ביטון. המועדון לאקולטסה: קצץ 30 אחוז ותחתום. לוי, בלבול ואביטן הוזכרו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

"ז'וסוואה לא למכירה. גם אם יציעו מיליון יורו, לא נשחרר אותו. הוא אחד הזרים הכי טובים שנחתו בישראל". כך אמרו (שני) אמש בהפועל באר שבע לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב שהותיר את הפער מבית"ר ירושלים על ארבע נקודות, שישה מחזורים לסיום העונה. במועדון מבינים שהפסד למכבי חיפה במחזור הבא עלול לסבך אותה במאבק על המקום השלישי ובינתיים מתפעלים ממסע הרכש. "הוא ואלטון (אקולטסה) חשובים לקבוצה", אמרו השבוע. "אין שום סיבה שניתן להם לעזוב. הקבוצה צריכה שחקנים שמשדרגים אותה".

הלילה פגה האופציה על קשר הכנף ניב זריהן שסיים את דרכו במועדון ועשוי לעבור לבית"ר ירושלים או לקבוצה אחרת מליגת העל. גם האופציה על אורן ביטון פגה והוא יכול לראות עצמו כשחקן חופשי אלא אם באר שבע תגיע איתו לסיכום אחר.

בעניין אלטון אקולטסה, במועדון הציעו לו לקצץ 30 אחוזים משכרו ולהישאר בטענה שהסיכום עם סנט טרוידן, להשאלה עם אופציה לרכישה, קרוב. מנגד הקשר הפורטוגלי דויד סימאו יעזוב. במועדון זימנו את מרואן קבהא לשיחה נוספת, אחרי שסירב לקצץ 50 אחוזים משכרו.

ז'וסואה. הפועל באר שבע מאוהבת (דני מרון)

בעניין אחר: במועדון הבהירו שוב שלא ינהלו מגעים עם ההתאחדות בעניינו של המאמן יוסי אבוקסיס, אם תגיע פניה בקרוב, לפני גמר הגביע שייערך בעוד פחות מחודש. יחד עם זאת, שוק המאמנים הולך ומצטמצם. אם יעזוב, האפשרויות בשוק מצומצמות.

רוני לוי הוא אופציה בהנחה שייפרד מבית"ר כשגם מרקו בלבול הוא אופציה. יחד עם זאת, במידה שיוחלט להחתים מאמן עם עלויות נמוכות יותר, גם שמו של ניסו אביטן הוזכר. "לא נשב ונדבר על מאמנים כל עוד לא פנו אלינו. ליוסי יש חוזה לעונה הבאה", אמרו במועדון.

יוסי אבוקסיס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי