דור ג'אן: "הופתענו שנתניה נפלה מהרגליים ולא אנחנו"

דור ג'אן
דור ג'אן | מאור אלקסלסי

חלוץ בני יהודה התראיין לתכנית הספורט של 103FM אחרי ה-1:3 על היהלומים, דיבר על יחסי הקהל ואברמוב, המטרות שנותרו וסילבה קאני בן ה-17: "מאוד מוכשר, הכדורגל הישראלי ירוויח אם יותר צעירים יקבלו הזדמנויות"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הגיעה אמש (שני) למפגש מול מכבי נתניה סחוטה ועייפה אחרי ששיחקה 120 דקות במסגרת חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע ביום רביעי, אך בכל זאת רשמה 1:3 מצוין, חיברה ניצחון שני ברציפות והתבססה בראש הפלייאוף התחתון.

חלוץ הקבוצה, דור ג'אן, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על המשחק האחרון מול היהלומים, המטרות שנותרו עד לסוף העונה, היחסים בין הקהל לברק אברמוב, הקיצוץ שהגיע בעקבות הקורונה, סוגיית האצטדיון וכמובן התייחס לכישרון הצעיר של הקבוצה, סילבה קאני בן ה-17, שבשני משחקיו הראשונים בליגת העל כבש שני שערים.

"מה שהיה מפתיע במשחק אתמול זה שאנחנו הקבוצה שהגיעה אחרי 120 דקות בחצי גמר הגביע מאמצע השבוע, אבל איכשהו במחצית השנייה אני חושב שנתניה נפלו מהרגליים ולא אנחנו", אמר ג'אן. "הפועל תל אביב שיחקה יום לפנינו וראינו אותה מקבלת ארבעה שערים מהפועל חיפה, אז היה לנו סוג של מראה מול העיניים איך אנחנו לא רוצים להיראות".


סילבה קאני (בני יהודה תל אביב)

"המטרה שלנו היא לסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון", המשיך החלוץ בן ה-25. "כל אחד רוצה להיראות כמה שיותר טוב ולשפר את המעמד שלו לקראת העונה הבאה. יש לנו פער של חמש נקודות מהפועל חדרה כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום ואני מאמין שנסיים במקום השביעי. בשלב הזה אתה מגיע למשחקים האלה ומשחק בלי לחץ. אתה מגיע ליהנות. הקהל בבית רוצה לראות כדורגל חיובי, התקפי ושערים. אלה המטרות שנשארו".

יחסי האוהדים וברק אברמוב: "היחסים בין ההנהלה לאוהדים ידעו עליות ומורדות בשנים האחרונות. כשחקנים זה משהו שלא נעים לנו ואפילו פגע בנו בחלק מהמשחקים. אנחנו תמיד מקווים שהדברים יהיו באווירה חיובית ושיהיו כמה שפחות מחאות. אנחנו נגד הדברים האלה. בסופו של דבר לכולנו יש מטרה משותפת שהיא הצלחת המועדון".

הקיצוץ שהגיע בעקבות הקורונה: "אנחנו אחת הקבוצות שסגרה את הדברים האלה הכי מהר שיש. זה קרה בפגישה אחת של שעה, באנו לקראת ברק והוא בא לקראתנו. דיברנו רק על העונה הנוכחית. לגבי העונה הבאה, יש שחקנים שיש להם חוזה ויש כאלה שנגמר להם החוזה, אבל פה נכנסים לתמונה הצוות המקצועי והניהולי והם מנווטים את הקבוצה".


ברק אברמוב (דני מרון)

סוגיית האצטדיון: "זה משהו שקצת התנקם בנו העונה. עד הפלייאוף אני לא זוכר כמה ניצחונות היו לנו בבלומפילד, אולי אחד או שניים. אתה פחות מרגיש את הקהל כשמגיע מספר קטן באצטדיון כזה ענק. גם האוהדים רוצים אצטדיון יותר ביתי. ממה שאני יודע, בשכונת התקווה זה לא כל כך יכול להסתדר. גם אם ישפצו את האצטדיון יש בעיות של דרכי הגעה ועוד המון דברים שיצטרכו לדאוג להם. אני לא יודע אם זה משהו שיכול לצאת לפועל".

לסיום, התייחס ג'אן לכישרון סילבה קאני: "סילבה הוא ילד מאוד מוכשר, ילד טוב ומופנם. האריכו לו חוזה כי בונים עליו. אנחנו, השחקנים היותר בוגרים, מנסים לעזור לו להשתלב גם מבחינה חברתית וגם מקצועית. הוא מוכיח את עצמו במשחקים האחרונים, אבל הוא עדיין צריך לעבור דרך, כי שחקן בן 17 לצערי בכדורגל הישראלי הוא עדיין לא מוכן כדי לשחק בליגת העל. עם זאת, הוא נראה טוב, מוכשר ומתאמן טוב".

"תפקיד של כל מועדון בכדורגל הישראלי זה לתת במה לשחקנים הצעירים שלו", אמר ג'אן. "לצערי בארץ בחלק מהקבוצות זה לא תמיד קורה. יש כאלה שנותנות יותר וכאלה שפחות, אבל אני חושב שהכדורגל הישראלי ירוויח אם כמה שיותר צעירים כאלה יקבלו דקות משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי