התחרטה: הפועל ב"ש הודיעה לאורן ביטון על חידוש המו"מ

אורן ביטון
אורן ביטון | דני מרון

המגן קיבל הודעה כי האופציה מומשה בכפוף לסיכום על שכרו והוא יקבל החלטה בסוף העונה. אקולטסה צפוי לחתום לאחר שיקצץ 30 אחוז משכרו, סוכנו של סימאו קיבל אור ירוק לחפש לו קבוצה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שכבר הוחלט לא לממש את האופציה לעונה הבאה, הפועל באר שבע הודיעה למגן הקבוצה אורן ביטון כי היא רוצה להמשיך במגעים עמו. לאור העובדה שהאופציה פגה שלשום, במועדון שלחו הודעה לשחקן רגע לפני פקיעתה, כי הם מממשים את האופציה והוא ימשיך בקבוצה כל עוד הצדדים יגיעו לסיכום סופי על תנאי השכר שלו.

לביטון יש הצעות לעונה הבאה, אבל בבאר שבע לא מוותרים עליו לאחר שכבר הוחלט לפני מספר שבועות להיפרד משון גולדברג שמחזיק בחוזה. בבאר שבע אישרו את הידיעה ואמרו אתמול: "מימשנו את האופציה, השחקן עצמו יחליט בתום העונה אם להישאר". כפי שפרסמנו, האופציה על ניב זריהן לא מומשה והוא קיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת. ביטון ימשיך עד תום העונה בקבוצה, יבחן את ההצעות במקביל ואז יקבל החלטה.

בנושא אחר: במועדון סיכמו עקרונית עם סנט טרוידן את מתווה ההישארות של אלטון אקולטסה. יחד עם זאת, הוא התבקש לקצץ 30 אחוז בשכרו כדי להישאר. הצדדים אמורים להיפגש בשבוע הקרוב כדי להכריז סופית על הסיכום. סוכנו של דויד סימאו קיבל מסר לפיו השחקן לא אמור להישאר בקבוצה. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, דוד קלטינס יוכל להשתחרר לכל קבוצה באירופה בהשאלה לאחר שהגיע לסיכום כזה עם המועדון. 


אקולטסה. יסכים לקיצוץ בשכרו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי