אחרי העימות עם זדה: גלילי מחוץ לסגל, היקה צפוי לפתוח

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הקשר סיים את דרכו בנס ציונה ולא ייקח חלק במשחק מול רעננה, כמו גם סהר לוי ושי אליאס הפצועים. האלבני אמור לחזור ל-11. במועדון מבינים: "אם נפסיד - כנראה שהסיפור נגמר"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה חוותה בשבועות האחרונים אווירה חיובית למרות מצבה בטבלה, אך היא קצת נשברה אחרי ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד ביום שבת. מה שפגע עוד יותר זה כמובן הניצחון הדרמטי של עירוני קריית שמונה על הפועל רעננה, שפתח פער של שלוש בין הקבוצה הצפונית לבין נס ציונה, שנמצאת במקום ה-13 ומתחת לקו האדום.

מחר (חמישי) תארח הקבוצה באצטדיון רמת גן את רעננה, שכבר ירדה לליגה הלאומית, והיא חייבת להשיג נקודות כדי לשמור על אופטימיות במאבקי ההישרדות. "רעננה במצב מנטלי רע, אבל דווקא עכשיו אחרי שהיא כבר ירדה היא תהיה משוחררת. זה משחק שאנחנו חייבים לקחת בו נקודות, ואם נפסד אז כנראה שהסיפור נגמר. במחזור הבא נשחק מול בני יהודה, שהיא הקבוצה הכי חזקה בפלייאוף התחתון", אמרו בקבוצה.

וכפי שצוין, מאז ההפסד האחרון האווירה פחות טובה מאשר בימים שקדמו לו, ורק ניצחון יצליח להפיח תקווה נוספת אצל הקבוצה של ליאור זדה. המאמן הותיר כמובן מחוץ לסגל את דור גלילי אחרי העימות ביניהם במהלך השבוע, בו הקשר תקף את המאמן והתחצף אליו וזדה העיף אותו מהאימון. בכך, גלילי סיים את דרכו בקבוצה.


שחקני נס ציונה (דני מרון)

שני שחקנים נוספים שלא יהיו בסגל הם הקפטן הפצוע סהר לוי ושי אליאס, שסיים את העונה. יחמיר היקה צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של גיא בדש, כשגם דור כוכב נמצא בתמונת ההרכב במידה שזדה יחליט ללכת על מערך התקפי יותר.

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, אלעד שחף (דור כוכב), יחמיר היקה, רז שטיין, אייל שטרכמן (מוסא מאזו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי