זריהן מחוזר אצל הגדולות. גורם בב"ש: "לא יכולנו לעמוד בסכומים"

ניב זריהן
ניב זריהן | דני מרון

אחרי בית"ר ירושלים, גם הפועל ת"א ומכבי חיפה הוזכרו. בשלב זה, הסכומים מקשים על ההעברה. לאורן ביטון הוצע מעל 100 אלף דולר כדי שיישאר, אך הוא מסרב ומחכה לבכר. אבוקסיס: "נצטרך להתרגל למעבר לאצטדיון הי"א"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הציעה לאורן ביטון לחתום על חוזה עם קיצוץ של 40 אחוז. חוזהו המקורי עומד על 180 אלף דולר לעונה הבאה ובמועדון, שם הציעו לו מעל 100 אלף דולר אחרי הקיצוץ, לא מוכנים לשלם את הסכום הזה. ביטון עצמו הוזכר כמועמד למכבי חיפה. גם שמו של בן ביטון עלה אצל הירוקים, אך בהנחה שארנסט מאבוקה יאריך את חוזהו במועדון, לא ברור האם המעבר יהיה אפשרי.

כפי שפרסמנו, ניב זריהן קיבל הודעת שחרור והוא מועמד לבית"ר ירושלים, כשגם הפועל תל אביב ומכבי חיפה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. הסכומים הגבוהים מקשים על העברה, אבל בקבוצות מנסים למצוא פתרון, ייתכן שבשכר מופחת יותר אך לחוזה ארוך של שלוש שנים לפחות. לכל השלושה (אורן ובן ביטון וניב זריהן), אגב, מכנה משותף אחד: הם מוערכים על ידי ברק בכר, שנחשב למועמד מוביל להתמנות למאמן מכבי חיפה. לגבי זריהן אמרו בבאר שבע: "לא יכולנו לעמוד בסכומים שלו ולכן הוא עוזב". לעומת אורן ביטון, שבמועדון עדיין מקווים שיתחרט ויסכים לקיצוץ, זריהן עצמו ימשיך להתאמן עד תום העונה ורק אז יעזוב, אך נראה כי לא יהיה חלק מרכזי ברוטציה.

שחקן נוסף שיעזוב בקרוב, הוא שון גולדברג. גולדברג לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אלא באופציה הדדית להמשך ההתקשרות. במועדון לא יכולים לעמוד בחוזה שלו ולכן הפועל חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. לגבי ארנסטס שטקוס, במועדון מקווים שיסכים לקבל פיצוי או לוותר על החוזה ויעזוב, מכיוון שלא יוכלו לעמוד בחוזה שלו. "העזיבה של אלונה שינתה את המספרים, זאת לא הפועל באר שבע של לפני כמה חודשים", אמר גורם במועדון. "שחקנים יצטרכו להתפשר. המטרה הבאה שלנו היא להשאיר את מרואן קבהא ולשמוע את בן שהר".

"המעבר לאצטדיון הי"א באשדוד הוא דבר שנצטרך להתרגל אליו". יוסי אבוקסיס (דני מרון)

מאוחר יותר היום, יוסי אבוקסיס לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שבת, 20:15, שידור ישיר בספורט4): "אנחנו מקווים לסיים את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון עם ניצחון. המשחק הזה יתחיל מרתון של ארבעה משחקים בעשרה ימים. אנחנו נמצאים תחת עומס גדול וחייבים לדעת לחלק את הכוחות בין כולם כדי להימנע מפציעות. אמנם המשחק בכל מקרה תוכנן להיערך ללא קהל, אך טרנר זה הבית שלנו, והמעבר לאצטדיון הי"א באשדוד הוא דבר שנצטרך להתרגל אליו".

בנושא אחר, בבית הספר בו לומדת הבת של מיגל ויטור, עלה חשד לחולת קורונה. לפיכך, חלק מאנשי הסגל של בית הספר עברו בדיקת קורונה. ויטור, שאינו מחויב לכך משום שאינו נחשף לחולה מאומת, החליט לעבור על דעת עצמו את הבדיקה וממתין לתוצאה. יש לציין כי השחקן אינו סובל מחום או תסמינים אחרים. במקביל, באר שבע הודיעה באופן רשמי כי החלוץ רום אליגון, שגדל במחלקת הנוער של המועדון והושאל העונה לבאיירן אולצנאו מהליגה הגרמנית, ישוב לקבוצה לקראת עונת 2020/21.

 


"זאת לא הפועל באר שבע של לפני כמה חודשים, יצטרכו להתפשר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי