זדה: "מאמין שנלך עד הסוף", כוכב: "לכולנו נפל הלב"

ליאור זדה, אייל לחמן
ליאור זדה, אייל לחמן | אודי ציטיאט

מאמן סקציה נס ציונה אחרי ה-1:2 על רעננה: "הרגשתי שיהיה לנו קשה". החלוץ שכבש את שער הניצחון בדקה ה-95: "אני אופטימי מאוד, החבר'ה מבינים את המעמד בו אנחנו נמצאים". אייל לחמן שירד רשמית: "אני בכושר שיא"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה אמנם עברה מאצטדיון המושבה לאצטדיון רמת גן בפלייאוף התחתון, אבל היא בביתה החדש עם מאה אחוזי הצלחה. אחרי 1:2 על הפועל רעננה הערב (חמישי), הודות לשער של דור כוכב בדקה ה-95, ממש בשנייה האחרונה של ההתמודדות, ליאור זדה ושחקניו שוב השתוו להפועל קריית שמונה שמעל הקו האדום ומפגרים אחריה רק בעקבות הפרש שערים פחות טוב.

בסיום המשחק אמר ליאור זדה המאושר: "הרגשתי שיהיה לנו קשה היום. זו גם הייתה הפעם הראשונה שהגענו למשחק כפייבוריטים, יש את העייפות שמצטברת ופגשנו קבוצה שבאה משוחרר (אחרי שכבר ירדה לליגה הלאומית). אני תמיד מאמין ואם נמשיך לשחק את הכדורגל שלנו, אני מאמין שנלך עד הסוף ונוכל להישאר בליגה". 

אם הוא יישאר בכל מקרה גם בעונה הבאה: "יש לי חוזה, נקלטתי טוב מאוד בקבוצה ואני אשמח להישאר, אבל גם אם לא אז אני מאוד גאה במועדון".


זדה לאחר השוויון הדרמטי. למזלו הגיע דור כוכב בדקה ה-95 (אודי ציטיאט)

דור כוכב, שכאמור הכריע את המפגש בשנייה האחרונה, הוסיף: "קיבלנו שער שוויון מאוד מאוחר ולכולנו נפל הלב. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל אני שמח ששמרנו על קור רוח והצלחנו לנצח. הייתה לי החמצה שמאוד אכזבה אותי, אבל ידעתי שאם תהיה לי עוד הזדמנות אז אוכל להבקיע ואני שמח שזה מה שקרה. אני אופטימי מאוד, יש כאן חבר'ה טובים ורעבים שמבינים את המעמד בו אנחנו נמצאים. אני מאוד מאמין בקבוצה".

מנגד, אייל לחמן שנשר לליגה הלאומית מעשית כבר בשבת האחרונה, אמר לאחר שהירידה שלו ושל הפועל רעננה הפכה לרשמית: "קיוויתי שרצף ההפסדים יסתיים והרעדתי את הספסל מרוב צעקות כדי שזה יקרה, אבל במחצית השנייה נראינו שערורייה וסיימנו את המשחק עם אור דסה בתור קשר אחורי, אז זה מראה כמה רצינו לנצח. נשאר לנו לשחק על הכבוד. אני משתף הרבה צעירים, אני בכושר שיא".


כוכב חוגג את הניצחון. "מאמין בקבוצה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי