קלינגר: "בוזגלו? נתתי את חולצת ההרכב למי שאני מאמין בו". דגני וקנדיל התעמתו

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

מאמן הפועל ת"א מתוסכל לאחר ההפסד בדרבי והסביר את ספסול הקשר: "חייב לקבל את זה", והוסיף: "אני מנסה לבנות משהו עם צעירים על חשבון אלה שאולי לא יהיו בעונה הבאה". קפטן האדומים: "אם אתה גבר בוא נדבר בחוץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיעה לדרבי הערב (שבת) בתקווה להשאיר מאחור את המומנטום השלילי שלה מאחור ואף החזיק מעמד 72 דקות אך לאחר מכן נשברה ורשמה הפסד שלישי העונה למכבי תל אביב והפעם 2:0. שש שנים שהאדומים מחכים לניצחון בדרבי ומחכה להם אחד נוסף ביום שבת. בסיום המשחק היה עימות כאשר מאור קנדיל קילל את קפטן האדומים אוראל דגני, המאמן ניר קלינגר ניסה להפריד וספג קללות מצד המגן הצהוב. בסיום המשחק דגני אמר לאנשי הפועל תל אביב: "קנדיל קילל את אשתי והילדים זה קו אדום מבחינתי. אני לא מוכן שידבר ככה". לפי עדי שמיעה דגני השיב לו: "קל לך לדבר במגרש, אם אתה גבר בוא נדבר בחוץ". לאחר מכן ניר קלינגר התערב לטובתו של דגני וזעם על קנדיל

קלינגר היה מתוסכל לאחר המשחק: "אני חושב שמכבי אמנם שלטה בכדור אך היינו במשחק עד לשער הראשון. נורא מאכזב ומתסכל אני חייב להגיד אבל בסדר, נתגבר על זה". כשנשאל האם אין לו כלים לנצח את מכבי: "לא נכון, מאוד נהניתי לראותו את הצעירים שלנו היום אני חושב שבכל משחק שהם משחקים, לא לשכוח שהם לא מזמן היו בני 18 – אני נהנה לראות את התפקוד שלהם במשחקים גדולים כאלה ובסדר זה תהליך שאנחנו הולכים איתו עד הסוף ללא מורא ופחד".

על כך מאור בוזגלו שלא שיחק: "אני מתעסק במי שעל המגרש ולא במי שלא משחק. כשמאור בוזגלו ישחק – נתייחס אליו. מצאתי לנכון לתת את חולצת ההרכב לעוד שחקן צעיר שאני מאמין בו וחושב שהוא כישרון גדול וכולם צריכים לקבל את זה. לא צריך לדבר על מי שלא שיחק".


מאור בוזגלו. לא שותף (אריאל שלום)

קפיצת המדרגה: "ברור שאנחנו מוגבלים או היינו מוגבלים בינואר ואני לא הגעתי בתחילת העונה. ברור שאנחנו יודעים שיש לנו חסכים בחלק הקדמי, הכל קם וייפול על עומרי אלטמן וכשהוא נשמר חזק אנחנו פחות מבקיעים. אבל מצד שני אני באמת מאמין מנסה ליצור עם אושר דוידה, עם שביט מזל, על חשבון כאלה שאולי לא יהיו בשנה הבאה, אני לא מדבר על מאור בוזגלו בהכרח. התהליך הוא כזה, מצער ומשגע אותי להפסיד בצורה כזו. אני חושב שבבעיטות למסגרת היו מעט מאוד, אחת מהן בבעיטה חופשית. הטעויות האלה הן כאלה שאסור לנו לעשות וכשאתה טועה מול מכבי – עם האיכויות שלה והסגל שלה – אתה משלם ביוקר ולצערי זה כרגע המצב אבל אני בטוח שהוא ישתנה. אני רוצה להודות לשחקנים על משחק טקטי טוב. טיפה יותר תעוזה ואיכות בחלק הקדמי והיינו יכולים להבקיע".

הדרבי הבא: "לפני דרבי יש לנו את מכבי חיפה ביום שלישי. אנחנו מנסים להתנצל איכשהו בטירוף הזה ולשמור על השחקנים. לדעתי דורון ליינדר למשל היה פנטסטי היום אבל קשה לו לעמוד בלחץ של שישה משחקים בשבועיים וחצי. לפחות אנחנו שמחים בקטע הזה שיש לנו איזשהי תשתית או סגל שאנחנו מקדמים ובונים אותו בצורה טובה עם כישרון ואני בטוח שזה יניב פירות".

על מכבי תל אביב: "הם אלופים בצדק. אני לא מתעסק בעניינים שלהם. הם בפער גדול משאר הליגה וההופעה שלנו היום, אם היינו יותר מרוכזים אז לא היינו מפסידים, ואם היינו עוד יותר מרוכזים אולי גם יכולנו לנצח. אנחנו לא נוריד את הראש, זה תהליך מבורך שנמשיך איתו".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. הפסד שלישי העונה במשחקי הדרבי (אריאל שלום)

על נבחרת ישראל: "יש הרבה שמות בבורסה. אני מרוכז כל כולי בהפועל תל אביב. עשינו תוכנית עבודה אני ומשה סיני, ישבנו על זה הרבה מאוד שעות וזה מתחיל לקרום עור וגידים. אם לסבתא היו גלגלים אז היא הייתה נוסעת לבת גלים".

על העימות בסיום: "אני לא רוצה לרדת לרמה הזו, היו קללות מצד שחקן של מכבי תל אביב לשחקן שלנו. צריך לשמור על הגינות, בטח בתקופה הזו. לא ניתן לזה במה".

שביט מזל מול דן גלזר. הצעיר קיבל הזדמנות (אריאל שלום)

עוד באותו נושא: אוראל דגני, ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי