הנערות יעידו ברביעי, השחקנים נשמו לרווחה מהחלטת בית המשפט

קריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב | אבשלום ששוני

גם בסביבת הכדורגלנים קיבלו בסיפוק את החלטת בית המשפט: "חשיפת שמם הייתה גורמת לנזק בלתי הפיך למועדון". עורכי דינם: "מפאת כבוד הנערות לא נוסיף כעת"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שני שחקני מכבי תל אביב קיבלו בסיפוק את החלטת בית משפט השלום בראשון לציון שלא לחשוף את שמם עד הגשת כתב האישום, אם יוגש. גם במועדון עצמו קיוו שצו איסור הפרסום לא יבוטל, זאת בעקבות בקשה שהגיע מצד חוקרים בימ"ר, אחרי שכבר ביקשו תחילה להשאיר את הצו על כנו. אתמול פרסמנו כי השופטת זהר דיבון סגל קבעה כי אין מספיק ראיות שמצדיקות את חשיפת השמות, למרות החלטת בית המשפט.

יש לציין כי בהחלטתה כתבה השופטת: "יודגש כי אין המדובר בהחלטה נצחית. ספק בעיני אם ניתן יהיה למנוע את הפרסום לאורך זמן, כאשר טרם התקבלה החלטה בדבר הגשת כתב אישום ואם לאו, קיימים שיקולים כבדי משקל התומכים באיסור הפרסום".

יש לציין כי שתי הנערות זומנו למסור מחר עדות במשטרה, אך זו נדחתה לבקשתן ליום רביעי. עו"ד ששי גז המייצג אותן אמר לספורט1: "תחילה הייתה אמורה העדות להתקיים מחר, אך הוחלט לדחות אותה לרביעי".

"דעתנו לפני תחילת החקירה בעינה עומדת ביתר שאת ולפיה: בהתנהלות מרשינו לא דבק רבב", אמרו אמש עו"ד עדי כרמלי וינון היימן שמייצגים את הכדורגלנים. "מפאת כבודן של הנערות לא נוסיף בעת הזו, אנו שמחים שהחלטת בית המשפט, לאחר שנחשף לחומרים, אף היא ברוח זו".


מתחם האימונים של מכבי ת"א. שמות הכדורגלנים לא נחשפו (ספורט1) 

בסביבתם של הכדורגלנים, שזוכים לתמיכה משחקני הקבוצה, אמרו אתמול כי "חשיפתם שמם הייתה גורמת לעוול מיותר. הם עוברים ימים לא פשוטים. רק בית המשפט יקבע האם הם נמצאו אשמים. חשיפתם שמם הייתה גורמת לנזק בלתי הפיך גם למועדון שבהם הם משחקים". כך או כך, עושה רושם כי השניים לא יחזרו לשחק העונה. אתמול הופצה ברשת החברתית תמונה של אחד הכדורגלנים כשהוא מפר את הבידוד, כך שגם אם התיק ייסגר לפני סיום העונה, מה שלא נראה כרגע, הוא לא יוכל לחזור לסגל.

במהלך השבוע, כך נראה, תימשך החקירה בימ"ר מרכז כשפרט לקטינות שאמורות לספק עדות נוספת ביום רביעי, השניים יגיעו לחקירה נוספת באזהרה. בסביבתן של הקטינות טוענים כי הן נוצלו ובעדות של אחת מהן נחשף כי אף הוגש לה משקה אלכוהולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי