דדיה, אסקיאס וסבג תורגלו בהרכב הפועל ב"ש, אקולטסה יעזוב?

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

למרות שטרם ניצחה בפלייאוף ומדובר במשחק חשוב על המקום השלישי, אבוקסיס צפוי לעלות עם הרכב משני, התלבטות בין שהר לגאנם. וגם: מבוכה בעקבות תמונה שהעלה לאינסטגרם ז'וסואה, ההולנדי יעבור לצרפת?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון ללא אף ניצחון, כשביום שבת נכנעה 1:0 למכבי חיפה. בקבוצה מבינים שהפסד מחר (שלישי, 19:45, ספורט3) לבית"ר ירושלים במשחק שייערך שוב באצטדיון הי"א באשדוד (כפי שקרה נגד מכבי חיפה) –  יקבע כנראה את גורל הזוכה במקום השלישי. הפער בין הקבוצות עומד על חמש נקודות, אבל פתיחת פער של שמונה נקודות, כשנותרו עוד 15 בקופה – היא כנראה פער שלא ניתן יהיה למחוק.

"ובכל זאת, חייבים לשחק מחר על כל הקופה", אמר אחד השחקנים הבוקר לפני האימון המסכם. "פער של חמש נקודות לא לוקח אותנו לשום מקום. צריך לצמק את הפער לשתי נקודות ולחשוב איך אנחנו ממשיכים לנצח כמה שיותר משחקים עד סוף העונה".

על פי האימון המסכם, יוסי אבוקסיס מתרגל ארבעה שחקני הגנה בלבד. למרות שמדובר במשחק חשוב מאוד עבור הקבוצה שלו, אבוקסיס ימשיך במגמת הרוטציה גם מחר. ז'וסואה לא ישחק בשל צהובים ואלטון אקולטסה שהיה בספק כשיר למשחק, אך יפתח אותו על הספסל. שון גולדברג תורגל בהרכב וגם במרכז ההגנה צפוי שינוי, כשמיגל ויטור ישוב ל-11.  גם דוד סימאו ונאור סבג יפתחו בהרכב של אבוקסיס כמו כן, המאמן מתלבט האם לפתוח עם בן שהר או לאפשר לקייס גאנם לשחק. אנתוני וארן ביקר אתמול במרפאה לאחר שלא חש בשבוע האחרון בטוב ולכן לא ישחק.

אקולטסה, אגב, על פי דיווח בגאנה, מחוזר אחרי מועדונים בצרפת ובגרמניה, אך כפי שפרסמנו, בהפועל באר שבע עושים מאמצים כבירים כדי להשלים את צירופו לאלתר ולמנוע את עזיבתו אחרי כחצי שנה בלבד.

קייס גאנם. המאמן מתלבט לגבי החוד (דני מרון)

בתוך כך, אוהדי הפועל ב"ש נדהמו היום אחר הצהריים כאשר בחשבון האינסטגרם של כוכב הקבוצה, ז'וסואה, הועלתה בטעות תמונה מחדר ההלבשה ובה נראה תומר יוספי בעירום מלא. אוהדים רבים הפיצו את התמונה בוואטסאפ וברשתות החברתיות, מה שגם למבוכה במועדון. ייתכן שייערך בירור עם הקשר הפורטוגלי בעקבות המקרה. כמובן שמיד לאחר שהתמונה הועלתה וז'וסואה הבחין בטעות הגדולה שביצע, התמונה הוסרה, אולם כבר הופצה ברשתות. 

ז'וסואה העלה לאינסטגרם שלו תגובה בעברית וכתב: "לפעמים דברים רעים ולא נעימים קורים בטעות. אני לוקח את האחריות ורק יכול לומר שזה כמובן לא נעשה בכוונה לפגוע. אני מצטער על כך על המצב עם חברי האהוב, ילד שאני כל כך אוהב ולעולם לעולם לא רציתי לגרום לו בעיות".


ז'וסואה מתנצל (צילום מסך)

"המשחק האחרון שלנו היה רע מאוד", הודה אבוקסיס במסיבת העיתונאים לקראת הירושלמים. "אמנם יש לנו חשיבה שמלווה אותנו בכל רצף המשחקים הזה והיא לא להגיע למצב של פציעות שיפגעו בנו גם בליגה וגם במשחק הגביע, אבל זה לא משנה את זה שבסופו של דבר לא הייתי מרוצה מהיכולת ומהעובדה שלא ניצלנו מצבים".

"דיברנו על הדברים האלה באסיפות האחרונות ואלה דברים ששמנו עליהם דגש גם באימונים", הוסיף המאמן. "הפלייאוף מאתגר הן בגלל תקופת הקורונה והן לאור היריבות וכל משחק חשוב. אנחנו מקווים שאת השיפור ביכולת נרגיש כבר מחר וכמובן גם בתוצאות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס; אור דדיה, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג; מרואן קבהא, נתי אסקיאס, דוד סימאו, נאור סבג, רמזי ספורי; קייס גאנם (בן שהר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי