עזאם חתם בחדרה, גולן: "רוצים לצרף זרים לעונה הבאה עוד העונה"

עבדאללה עזאם
עבדאללה עזאם | הפועל חדרה

קשר הפועל איכסל חתם לעונה הבאה במטרה לעבות את הסגל, היועץ המקצועי סיפר שישנם מאמצים לסכם גם עם שחקנים זרים במהרה: "רוצים שחקנים משמעותיים כמו שהיו פלומיין וטאפוקו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אומנם ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה ביום רביעי (20:00 בספורט3), אבל הראש של קברניטי המועדון בעונה הבאה.

בשבוע האחרון עוסקים בקבוצה בעיקר במציאת שחקנים לעונה הבאה, כפי שפרסמנו עלה שמו של החלוץ שלומי אזולאי מבית"ר ירושלים ונעשים מאמצים לאתר קשר זר שיחליף את אליאל פרץ שעובר לאוסטריה, כאשר על פי התוכניות רק הבלם ג'ונתן סיסה ימשיך בחדרה עונה נוספת מבין הזרים הקיימים, מה שמשאיר לקבוצה אפשרות להבאת ארבעה שחקנים זרים ונראה כי כל הארבעה יהיו שחקני קישור והתקפה לאור עזיבתם הצפויה של ג'ורג' פוצ'יבה ולוסיו וגם של אליאל פרץ ורועי זיקרי שצפוי לחזור להפועל תל אביב.

בניגוד לשנים האחרונות, בהן יכלה חדרה להביא שחקנים זרים למבחנים, הקיץ בשל הקורונה יצטרכו ראשי המועדון למצוא שחקנים ולהחתימם ללא מבחנים. "אנחנו רוצים למצוא שחקנים משמעותיים כמו שהיה עם פרדי פלומיין וקווין טאפוקו", אמר היועץ המקצועי אורן גולן שהוסיף: "נקווה להחתים זרים כבר עד לסיום העונה הנוכחית, כי מצפה לנו קיץ מהיר".

בינתיים חדרה ביצעה עוד רכש ישראלי צעיר בדמותו של הקשר עבדאללה עזאם בן ה-23, ששיחק העונה בהפועל איכסל, עלה עמה לליגה הלאומית וחתם לעונה אחת בחדרה באמצעות נציגיו ויקי ואסף ואקנין. בחדרה ציינו כי מדובר בשחקן צעיר ומוכשר שיכול לעבות את הסגל בעונה הבאה. "אני מאושר להצטרף למועדון כמו חדרה, שהוכיחה שוב ושוב שהיא מעניקה במה לשחקנים צעירים ואפשר להתקדם אצלה. מדובר בקבוצה משפחתית וחמה ואני כבר מחכה להתחלת האימונים בעונה הבאה". עזאם מצטרף לריף מסיקה ופיראס מוגרבי שחתמו בחדרה כבר בחודש ינואר לקראת העונה הבאה


עבדאללה עזאם מוצג בחדרה (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי