בבני ריינה מרוצים: "ניצחון שייתן בטחון לקראת המשחק מול מכבי תל אביב"

play
כבש גם את השני בנגיחה. גיא חדידה | קובי אליהו
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12 05:26

שביעות רצון בקבוצה אחרי ההעפלה לשמינית גמר הגביע. 2,100 כרטיסים הועברו לצהובים לקראת המפגש בליגה. בואטנג ואזולאי צפויים להיות כשירים, חלאיילה אמור לפתוח מול האקסית

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה במכבי בני ריינה עם העפלת הקבוצה לשמינית גמר גביע המדינה, אחרי הניצחון החלק 0:3 אמש מול עירוני ראשון לציון. "זה נראה שהפגרה עשתה לנו טוב", אמרו הבוקר בקבוצה, אחרי הניצחןן בגביע. "היינו בתקופה לא הכי טובה לפני הפגרה, לא ניצחנו ובעיקר ספגנו לא מעט שערים בארבעת משחקי הליגה לפני הפגרה. רואים במשחקים האחרונים את השיפור בחלק ההגנתי ובמשחק ההגנה של הקבוצה. הניצחון הזה חשוב לנו לקראת המשך הדרך וזה גם ניצחון שייתן לשחקנים בטחון לקראת המשחק מול מכבי תל אביב".

*

*

ההכנה של ריינה למשחק החוץ בראשון לציון כללה אמש ארוחת צהריים משותפת בביתו של המאמן שרון מימר, שהחליט על מפגש גיבוש טרם היציאה למשחק מול הכתומים מהלאומית. במהלך הארוחה דיברו בריינה על החשיבות של להגיע בריכוז ובמוכנות, כדי לא להיות מופתעים על ידי הקבוצה מהליגה השנייה.

*

*

* כדורגלן איראני שפעל למען זכויות הנשים עומד בפני הוצאה להורג בתלייה

*

מרוקו בטירוף לפני חצי הגמר: "כמעט 30 טיסות ייצאו מקזבלנקה לדוחא"

*

*

* העיתונאי מהריאיון המדובר של ליאו מסי חושף: השיגעון שלא ראיתם

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים
יפתיעו גם את מכבי תל אביב? שחקני ריינה חוגגים נגד ראשון לציון | קובי אליהו

בריינה דיברו על המחצית הראשונה של מכבי תל אביב שלשום מול הפועל אום אל פאחם וביקשו מהשחקנים דריכות וריכוז מהרגע הראשון של המשחק. בתום הארוחה צפו השחקנים גם במשחק של הפועל שפרעם שהדהימה את הפועל חיפה ומתחה אותה עד דו קרב הפנדלים וגם זה הוסיף לתחושות שאסור להגיע שאננים מול אף יריבה.

כעת מתרכזים בריינה במשחק הליגה הקרוב, כאשר הקבוצה תארח ביום שני את מכבי תל אביב. נכון לעכשיו המשטרה אישרה קצת יותר מ-4,000 כרטיסים להתמודדות שתיערך באצטדיון גרין, כאשר כמות של 2,100 כרטיסים כבר הועברה למכבי תל אביב עבור האוהדים הצהובים שיגיעו למשחק.

ריצ'רד בואטנג ושלומי אזולאי, שלא שותפו אמש, צפויים להיות כשירים לקראת המשחק וגם אוסמה חאליילה, שאמש עלה כמחליף ואף כבש שער נגד ראשון לציון, אמור לפתוח בהרכב מול הקבוצה ממנה הגיע לריינה.