סק, לביא ושרי לא התאמנו לקראת המשחק נגד סכנין, כהן שוב ייבדק

play
יקבל את מבוקשו? לביא | מאור אלקסלסי
אבו פאני הכריע: מכבי חיפה ניצחה את נוף הגליל ועלתה לשמינית גמר הגביע 02:45

במכבי חיפה אופטימיים לגבי שיתופם של הבלם והקשר ביום שני, אך הקפטן בספק גדול. תוך 10 ימים יתבהר מצבו של השוער, ההולנדי-סורינאמי מחכה לאישור דרישותיו לגבי החוזה החדש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שוערה של מכבי חיפה ג'וש כהן יעבור סדרת בדיקות נוספת בימים הקרובים, לאחריה יוחלט אם ייצא לניתוח או יעבור טיפול שמרני במטרה לחזור לפעילות במהרה. באלופה לא יקבלו החלטות לגבי צירוף שוער נוסף עד אשר כהן יסיים את סדרת הבדיקות, וההערכה היא שתוך עשרה ימים לכל היותר יתבהר מצבו, ואז יהיה ברור האם יש צורך לצרף שוער נוסף.

באימון היום (חמישי) לא השתתפו גם הקפטן נטע לביא, הבלם עבדולאי סק והקשר צ'ארון שרי, אולם במכבי חיפה אופטימיים שלפחות הבלם הסנגלי והקשר ההולנדי-סורינאמי יהיו כשירים למשחק נגד בני סכנין ביום שני, בעוד לגבי הקפטן ספק גדול אם ניתן יהיה להכשירו עד למפגש הקרוב במסגרת ליגת העל. מי שייעדרו בוודאות הם דילן בטובינסיקה ודולב חזיזה, כמו גם דניאל סונדגרן שיחזור רק בעוד כחודש.

שחקני מכבי חיפה, צ'ארון שרי, ג'וש כהן
אחד מחכה לחוזה חדש, האחר ממשיך לעבור בדיקות. כהן ושרי | רויטרס

לגבי שרי, הקשר ממתין בימים אלו לאישור של מכבי חיפה בנוגע לדרישותיו לחוזה החדש. כזכור, שרי הבהיר שלא יחתום על חוזה שאינו חוזה לשנתיים או יותר כאשר, לצד שדרוג משמעותי בשכרו. אם באלופה יאשרו את שני התנאים הללו, הרי שהשחקן יהפוך למשתכר הבכיר בקבוצה וככל הנראה אף יסיים את הקריירה במדים הירוקים. גם בחיפה וגם בסביבתו של השחקן מעריכים שהתנאים יאושרו ושרי יחתום על חוזה חדש.