"על פי ההסכם, אביאל זרגרי אמור לעבור למכבי חיפה"

play
ברק אברמוב, כפיר אדרי | אריאל שלום
צמד גדול של אספרייה העניק לבית"ר ירושלים 1:2 יקר על בני סכנין 04:09

כפיר אדרי מנכ"ל בית"ר בריאיון לרדיו ירושלים: "מאז המעמד שלו השתנה, נמתין לראות מה יהיה". על מחיאס: "לא פוסלים אפשרות לחפש לו מחליף". וגם: איזה שחקנים קיבלו הודעה שהם רשאיים לחפש קבוצה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) את מכבי נתניה בטדי עם תקווה לסיבוב משחקים שונה וטוב יותר. הסיבוב הקודם של בית"ר התחיל בתבוסה 4:1 בנתניה עם יכולת מחפירה, והמאמן יוסי וסי אבוקסיס לא שוכח זאת ומקווה לראות קבוצה אחרת עם החזרה מפגרת המונדיאל.

בצד המקצועי, אבוקסיס ימשיך לשחק עם אוראל דגני בקישור לצד טרזייה תומא, אור זהבי ואורי דהן יתפקדו כבלמים כאשר אבוקסיס מתלבט מי ישחק בקישור לפני דגני ותומא. בר כהן תורגל בעמדה, כאשר גם עדי יונה שהתגייס השבוע ואילי מדמון הם אופציה.

מנכ"ל בית"ר כפיר אדרי דיבר היום ברדיו ירושלים על סוגיית ג'וסואה מחיאס ואמר: "הוא שחקן נבחרת ואמור להיות אחראי, זה מכעיס אותי כי אין לנו שליטה על זה כמועדון, הוא תקוע בונצואלה וממתין לדרכון וזה לוקח הרבה זמן. אנחנו לא פוסלים אפשרות למצוא לו מחליף, בכל מקרה אם הוא יחזור הוא ייענש".

תקוע במולדתו. מחיאס | אריאל שלום

בנוגע לשחרורים בינואר אמר: "אביאל זרגרי על פי ההסכם עם מכבי חיפה אמור לעבור אליה בינואר, בתחילת העונה הוא לא רצה לעשות את זה והעניינים קצת נתקעו. מאז המעמד שלו השתנה בבית"ר ולכן נמתין לראות מה יהיה. גם לאדוארדו גררו וחגי גולדנברג הודענו לחפש קבוצה".

אביאל זרגרי לאן? | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי