תסכול במ.ס. אשדוד: "היה שיפוט לא מאוזן"

play
"לא מצליח להבין מה קרה לגרינפלד היום". בן שמעון | לירון מולדובן
תמיד הוא בא בזמן: רותם חטואל העניק לבאר שבע ניצחון קריטי באשדוד 03:00

רן בן שמעון היה מאוכזב אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע: "אוראל גרינפלד שופט מצוין, אבל היה לו יום חלש וזה קורה לכולנו", והוסיף: "מגיע כבוד ומילה טובה לברדה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד מההפסד אתמול (שבת) להפועל באר שבע, אבל לא מהיכולת של הקבוצה. אחרי שמ.ס. אשדוד ניצחה באצטדיון טרנר במחזור הראשון של העונה את הפועל באר שבע והדיחה אותה לפני כשבוע מגביע המדינה, הייתה קרובה הקבוצה של ג'קי בן זקן גם לניצחון שלישי על הקבוצה של אלונה ברקת, אבל לא ידעה לתרגם דקות טובות שהיו לה לשער יתרון.

רן בן שמעון פרגן אמש במסיבת העיתונאים לשחקנים שלו, אבל גם אחרי שאמר את דבריו על אוראל גרינפלד בעמדת הראיונות בטלוויזיה, הוא חזר עליהם מול יתר העיתונאים באצטדיון. "היה שיפוט לא מאוזן. אוראל גרינפלד הוא שופט מצוין, אבל היה לו יום חלש וזה קורה לכולנו".

בן שמעון הסביר: "שופטים לא מוציאים בתחילת משחקים צהובים וזה מטריד אותי. כל מתפרצת שלנו נעצרה בפאול ברוטאלי ללא תגובת השופט. והפעולה האחרונה בה הוכשל חמודי הייתה האדום הכי שקוף בהיסטוריה של הכדורגל. זה בכלל לא מעניין אם הוא היה אחרון או לא. איאד הלך לבעוט לחמודי ברגל בצורה מכוונת כדי לעצור אותו וגם על זה אוראל לא יכול היה להוציא אדום ישיר. הוא הוציא צהוב והלך לראות ב-VAR. היה משהו לא בסדר".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון
כעס בסיום על השיפוט. בן שמעון | לירון מולדובן

בן שמעון הבהיר באותו עניין שלא בגלל השיפוט, מ.ס. אשדוד שלו הפסידה. "לא אמרתי שאוראל שופט חלש. מותר גם לנו לבקר את השופטים. אני חושב שאוראל שופט מצוין וההישגים שלו מדברים בעד עצמם. היום היה לו משחק טוב והוא לא קבע את תוצאת המשחק. מגיע כבוד גדול להפועל באר שבע. הם ניצחו כאן משחק קשה מאוד וצמוד. מגיעה מילה טובה לאליניב ברדה. הוא מאמן מצוין ואישיות יוצאת דופן. אני יודע להפסיד. הפסדתי הרבה בחיים שלי. אני הולך הביתה וכואבים לי דברים שאני משתף אבל אל תהפכו את זה לזה שאני נגד השופטים ואני גם לא נגד אוראל. היה לו פשוט יום חלש ומותר לי להגיד את מה שיושב לי על הלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי