עורך דינו של חסון מגיב למכתב "מופע הלוליינות": "תפקידו לפעול למען טוהר מידות"

play
ידע היטב לאן נושבת הרוח. חסון | אודי ציטיאט
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.12 05:50

יו"ר ההתאחדות ערער בפעם השנייה על מועמדותו של שינו זוארץ, שלל קבוצות ליגת העל הוציאו הודעה משותפת: "גורם לנו לחשוב שחסון לא מאמין ביכולתו לזכות בבחירות בצורה דמוקרטית". עורך דינו של חסון: "הודעה לא מדויקת, חובתו לפעול להשרשת טוהר המידות"

(גודל טקסט)

לקראת הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הוציאו היום (שלישי) מכבי חיפה, מכבי תל אביב, מכבי נתניה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב, הפועל חדרה, הפועל ירושלים, סקציה נס ציונה ומספר קבוצות הודעה משותפת.

"הבוקר נודע לנו, שבפעם השלישית בחר יו"ר ההתאחדות מר אורן חסון לערער על מועמדותו של מר שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל והכל שבעה ימים לפני יום הבחירות", נכתב בהודעה. "עצם הערעור בפעם השלישית, ואחרי שדנו בהשגות בכל פורום משפטי וציבורי אפשרי, גורם לנו לחשוב שמר חסון לא מאמין ביכולתו לזכות בבחירות בצורה דמוקרטית ומנסה בכל תחבולה אפשרית למנוע בחירות ללא הסכמה מוקדמת על מועמד, לראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי.

"צר לנו שזו הסיטואציה ואנחנו דורשים מהיועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד עמית פינס ומכבוד השופט אמנון סטראשנוב, לעצור את מופע הלוליינות הזה ולקיים את הבחירות במועדן המקורי, יום שלישי הקרוב ה-27.12.22. אנחנו מאחלים לכולנו בחירות הוגנות והגונות, שבסופם ייבחר המועמד שיזכה במרבית הקולות בהנהלה, על מנת שינהיג את הכדורגל הישראלי למקום שכולנו מייחלים לו. בהצלחה למועמדים, הצלחתכם הצלחתנו".

על ההודעה חתומות גם שלל קבוצות מליגת העל לנשים ומהליגה הלאומית.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון
במוקד תשומת הלב. חסון | אודי ציטיאט

עו"ד אילן בומבך, המייצג את חסון, מסר בתגובה: "הודעת הקבוצות שתומכות בזוארץ רצופות אי דיוקים. בהודעתן נאמר שחסון מערער בפעם השלישית. זה כמובן לא נכון. חסון הצטרף לכמה קבוצות שפנו אליו, ערער פעם אחת והערעור שלהם התקבל. עכשו הם מערערים בפעם השניה. אנו משוכנעים שגם הפעם הערעור יתקבל. בניגוד לדברי ראשי הקבוצות שתומכים בזוארץ, חסון מעוניין בבחירות הוגנות ונקיות. לא כאלה שנגועות בניגודי עניינים כפי ששזוארץ טובל בהם עד לתנוכי אזניו.

"בעקבות פניות כמה ראשי קבוצות שהעלו חשדות חמורים על ניגודי עניינים של זוארץ, חסון לא יכול היה לעמוד מנגד. חובתו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל לפעול להשרשת טוהר המידות בהתאחדות ולהתריע נגד זיהום והטיית הבחירות".