החשש התאמת: חאתם עבד אלחמיד סובל מקרע בשריר התאומים

play
רק בריאות. אלחמיד | מאור אלקסלסי
ממשיכות להסתבך: 0:0 מאכזב בין הפועל חיפה ובני ריינה 02:32

בלם הפועל חיפה שנפצע מול בני ריינה ייעדר לפחות חודש מהמגרשים ובקבוצה מקווים שדניס פוליאקוב ייכנס לעניינים במהרה. מוצפאן, סוטיריו ושטיגלץ צפויים לעזוב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בלמה של הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד ייעדר כחודש עד חודשיים מהמגרשים. זאת לאחר שצילום האולטראסאונד שעבר הראה סופית שהשחקן סובל מקרע בשריר התאומים. כזכור, השחקן נפצע במשחק נגד בני ריינה במחזור הקודם ומלכתחילה החשש היה שמדובר בקרע בתאומים, חשש שאומת כאמור לאחר צילום האולטראסאונד. בחיפה מודאגים מאוד מהחיסרון של השחקן, שכן מדובר בעוגן המרכזי של ההגנה, ומקווים שבלם הרכש שיצטרף עם פתיחת חלון ההעברות, דניס פוליאקוב, יכנס לעניינים בצורה מהירה וטובה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל חיפה בחימום
יחסר להפועל חיפה בתקופה הקרובה. אלחמיד | מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק כשמנגד יתבצעו לא מעט שחרורים. בקבוצה רוצים לשחרר את ניקיטה מוצפאן, קונסטנטיניוס סוטריו ודינו שטיגלץ, כאשר גם גיא מזרחי עשוי לעזוב בהשאלה לקבוצה אחרת. מזרחי כמעט ולא מקבל קרדיט ומעוניין לשחק העונה וזאת לאחר ששנה שעברה רשם עונה טובה מאוד במדי עירוני קרית שמונה. מזרחי מושאל ממכבי תל אביב וצפוי, אם ימשיך לסבול מחוסר קרדיט, לבקש לעזוב בהשאלה לקבוצה אחרת.

עדן בן בסט, חלוץ העבר של האדומים ונבחרת ישראל וכיום עוזר מאמן הקבוצה, השתתף היום (שני) בפעילות מיוחדת של "החלוץ – חינוך דרך ספורט" מבית דרור ישראל כחלק מפעילות המועדון עם הקהילה. במהלך טורניר חנוכה לקידום ההגינות בקריית חיים, ילדי ארגון "החלוץ" זו להפתעה בדמותו של בן בסט, שהגיע לצפות בדור העתיד וכמובן שיתף את החניכים בקריירה העשירה שלו, מהיותו נער ממש בגילם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי