מכבי נתניה בין סיפוק לאכזבה: "שיחקנו טוב, אבל נענשנו"

play
עומרי גנדלמן מכבי נתניה | ברני ארדוב
השמיני ברציפות: שרי ודוד כבשו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה 02:51

למרות ההפסד למכבי חיפה, הצהובים-שחורים מעודדים: "משחק שנתן הרבה אופטימיות". חיפושים אחר מגן שמאלי ושחקן כנף ימין

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

תחושות מעורבות במכבי נתניה אחרי ההפסד הביתי אמש (שני) 2:0 למכבי חיפה. מצד אחד, אנשי המועדון היו מתוסכלים מהפסד אחרי לא מעט דקות טובות של הקבוצה, אך מצד שני בקבוצה הביעו סיפוק גדול מכך שהשחקנים ידעו להרים את עצמם וגילו שיפור גדול ביכולת ובגישה אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים המחזור הקודם.

"זה הפסד כואב כי נראנו טוב בהרבה דקות, אבל כשאתה לא כובש מולה, חיפה מענישה אותך", אמר גורם במועדון. "חבל מאוד כי הצלחנו להביך את חיפה בדקות רבות של המשחק, גם באגרסיביות, גם בלחץ שעשינו וגם בהנעת הכדור. היינו צריכים להיות יותר חדים מול השער, אבל זה בהחלט משחק שנותן לנו הרבה אופטימיות לקראת ההמשך".

פיצוצים, אוהדים מדממים, ילדים מבוהלים. התמונות מנתניה
הפועל חדרה רוצה לשאול את מאור לוי, מכבי חיפה המליצה לו לוותר
מאמן קרסנודאר מתכונן להחלפתו באיביץ': "אשאר עד שיבקשו שאעזוב"

איתן אזולאי, שחקן מכבי נתניה לצד עלי מוחמד, שחקן מכבי חיפה
הצטיין, אבל יחמיץ את המשחק הבא. אזולאי | ברני ארדוב

לא מעט שחקנים, ביניהם עידו וייר ועומרי גנדלמן, קיבלו מילים טובות על הופעתם במשחק, אך מי שקיבל את מירב המחמאות הוא איתן אזולאי שהציג את משחקו הטוב ביותר מאז נרכש ממכבי פתח תקוה. אזולאי שהיה פצוע במהלך הימים האחרונים, פתח בקישור האחורי ובהיעדרו של עדן קארצב המורחק, גילה יכולת טובה מאוד. לצערו הרב, הוא יחמיץ את המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת בגלל צבירת כרטיסים צהובים. קארצב שיחזור מהרחקה, יתפוס את מקומו.

בנתניה ממשיכים להיערך לקראת שינויים אפשריים בסגל במהלך חלון ההעברות שיפתח בשבוע הבא. המנהל המקצועי אלמוג כהן סימן שתי מטרות עיקריות: מגן שמאלי ושחקן כנף ימין. בנתניה ממתינים שצמד הזרים פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו ימצאו לעצמם קבוצה חדשה במהרה, על מנת שאפשר יהיה להחתים שני זרים חדשים במקומם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי