ארד מינה סוכן חדש ועשוי לעזוב, בחיפה מעדיפים שלוי יושאל לנתניה

play
עובר לקזחסטן. עופרי ארד | מאור אלקסלסי
השמיני ברציפות: שרי ודוד כבשו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה 02:51

הבלם יחפש קבוצה באחת מליגות המשנה בחו"ל, הירוקים מעדיפים שהקשר הצעיר לא יעבור לחדרה, בשל סגנון המשחק ההגנתי של המועדון. דילן בטובינסיקה יחזור לסגל של ברק בכר מול הפועל באר שבע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בלמה של מכבי חיפה דילן בטובינסיקה יחזור לסגל הקבוצה למשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון. הבלם הצרפתי נעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה אך בצוות הרפואי והמקצועי משוכנעים שיוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק הצמרת המסקרן. היום זכו השחקנים ליום חופש ומחר יחזרו להתאמן לקראת המשחק בראשון.

במקביל להכנות, בחיפה עסוקים גם בחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא. נטע לביא כידוע צפוי לעזוב ובמקומו ככל הנראה יגיעו שני שחקנים למרכז המגרש, אחד מהם עשוי להיות אביאל זרגרי שיגיע כעיבוי לסגל. מלבדו, מועמדים גם עדן קארצב, גוני נאור ובירם כיאל.

שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה
חוזר בדיוק בזמן. בטובינסיקה | רויטרס

מי שיעזוב בנוסף ללביא הוא מאור לוי שייצא להשאלה. הפועל חדרה ומכבי נתניה מעוניינות בשירותיו של הקשר הצעיר אך העדיפות של חיפה היא שיעבור לנתניה ולא לחדרה, בשל סגנון המשחק ההגנתי של החדרתים. גם עופרי ארד עשוי לעזוב. השחקן מינה לפני כמה שבועות את האחים רונן וגלעד קצב לסוכניו ויחפש קבוצה באחת מליגות המשנה בחו"ל, אולי במטרה לצאת, לחזור ולקבל קרדיט רחב יותר – לו לא זכה בעונה וחצי האחרונות.