איביץ' מתכונן למשחקו האחרון. רביבו יושאל להפועל ירושלים

play
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1 05:32

עוד לפני המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד אמור להתמנות המאמן הבא של מכבי תל אביב, איתו כבר יש הבנות. הבעיה: הוא רוצה לבחון את הסגל בטרם יאשר רכש, שהגעתו תתעכב. הצהובים ישאילו שחקן או שניים, ומאמינים שרביבו יוכל להתפתח בירושלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר מחר (שלישי) צפויים במכבי תל אביב כמה שינויים. במועדון מתכוונים להתחזק בשחקנים, אם כי הפרידה מוולדאן איביץ' מייצרת בעיה, שכן המאמן שיחליף אותו רוצה להמתין, לראות את הסגל ורק לאחר מכן להחליט ביחד עם המנהל המקצועי ברק יצחקי באילו עמדות צריך להתחזק. איביץ' יעביר מחר בגביע המדינה מול בני סכנין את משחקו האחרון בקבוצה כמאמן ומיד לאחר מכן הוא יעזוב, כאשר עוד לפני המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד אמור להתמנות המאמן הבא, איתו כבר יש הבנות.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב
בקרוב מאוד הוא והקבוצה ייצאו לדרכם החדשה. איביץ' | אריאל שלום
דן גלזר עם רוי רביבו שחקני מכבי תל אביב באימון
להפועל ירושלים תהיה האופציה לשאול את רביבו לעונה נוספת, אם מכבי תל אביב תחליט שגם בעונה הבאה הוא לא יישאר בסגל | אודי ציטיאט

בינתיים תשחרר הקבוצה בהשאלה שחקן אחד או שניים, כאשר הראשון שאמור לעבור עד תום העונה להפועל ירושלים הוא רוי רביבו. בין המועדונים כבר נערכו שיחות וגם השחקן רוצה לצאת לאחר שהבין כי יזכה לדקות משחק. רביבו נכנס כמחליף מול הפועל ירושלים בגביע הטוטו מייד לאחר פגרת המונדיאל, הציג יכולת גבוהה כמגן שמאלי ובעיני זיו אריה, שמכיר אותו, הוא יכול להיות תוספת לקבוצה שלו.

מכבי תל אביב מוכנה להשאלה אחרי שרביבו חתם על חוזה חדש במועדון. מכבי תל אביב תשאיל אותו עד סוף העונה, כאשר להפועל ירושלים תהיה האופציה לשאול את רביבו לעונה נוספת, אם מכבי תל אביב תחליט שגם בעונה הבאה הוא לא יישאר בסגל. בעונה הזו לא חסר למכבי תל אביב פתרונות לעמדת המגן השמאלי, כך שאין טעם להשאיר את רביבו לחודשים הקרובים ועדיף שהוא ישחק. במכבי תל אביב מתרשמים מהעבודה שנעשית בהפועל ירושלים ומאמינים שרביבו יוכל להתפתח מקצועית בקבוצה שנמצאת בעמדה טובה מאוד להיות בפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי