שבועיים אחרי שהתבקש למצוא קבוצה: גונסאלס אובחן עם קרע בצולבת

play
הפועל תל אביב תיחלץ מהקו האדום? פאבלו גונסאלס | דני מרון
לא מצליחות לברוח: הפועל תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-1:1 06:10

קשר הפועל תל אביב, שחתום עד תום העונה הבאה, עבר בדיקת MRI שגילתה כי הוא סובל מפציעה קשה בברך. הוא יוקפא ובמקומו יירשם טיידי הניגרי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני שבועיים הודיעה הפועל תל אביב לפאבלו גונסאלס כי אינו בתכניות להמשך העונה ועליו למצוא קבוצה חדשה, אלא שאחרי בדיקת ה-MRI שערך היום (שני) הקשר הספרדי, אפשר לקבוע בביטחון שלא יהיו קופצות עליו: גונסאלס אובחן עם קרע ברצועה הצולבת, ולא רק הוא בבעיה מבחינת חומרת הפציעה וההיעדרות הארוכה שתיכפה עליו בשל כך, אלא גם המועדון האדום שלא יוכל להשתחרר מהשחקן שחתום על חוזה עד תום העונה הבאה.

בעקבות הפציעה הקשה, הפועל תל אביב תקפיא את גונסאלס כדי לרשום את הקשר הניגרי בנג'מין טיידי, שנחת אתמול בארץ. התכנון הראשוני היה למצוא קבוצה בארץ לרומארטו ולרשום את טיידי במקום ההולנדי, אך פציעת גונזלס גרמה לשינוי. אם אביב אברהם יצורף, במועדון ינסו להשתחרר גם מרומארטו.

פאבלו גונסאלס שחקן הפועל תל אביב חוגג שער
להפועל תל אביב יהיה קשה להשתחרר מחוזהו בעקבות הפציעה הקשה | אודי ציטיאט

גונסאלס, שספג את הפציעה אתמול באימון הפועל תל אביב, לא שיחק בליגה מאז המפגש עם מ.ס. אשדוד ב-5 בנובמבר וכאמור לא היה בתכניות המקצועיות של סלובודן דראפיץ' ועוזריו להמשך העונה, כשהמטרה הייתה להחליפו בחלון ההעברות של ינואר שייפתח מחר. הוא כן פתח בהרכב במשחק גביע המדינה בעפולה, בו הפסידו האדומים והודחו מהמפעל.

כידוע, גונסאלס הצטרף להפועל תל אביב בקיץ האחרון ובסך הכל רשם שמונה הופעות – אחת כמחליף בגביע הטוטו, עוד שש הופעות בליגת העל ומשחקו האחרון היה בגביע המדינה בחודש שעבר. הוא כבש צמד בהפסד 4:3 לסקציה נס ציונה ומעבר לכך לא כבש או בישל ב-362 דקות בכל המסגרות.