זעם בהפועל חיפה: אבו ובנו הותקפו בדרבי, פונו לבי"ח עם זעזוע מוח

play
| מאור אלקסלסי
אחרי כמעט שנה ללא ניצחון חוץ: הפועל חיפה גברה 1:2 על סכנין 06:29

בקבוצה מתלוננים על עוד תקרית אלימה עם הקהל הירוק, אחרי ששני אוהדים הותקפו עם צאתם מהאצטדיון. לפני כן: שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו והורחקו ל-60 יום בגלל אבוקות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ספגה אתמול (רביעי) עוד תבוסה כואבת בדרבי, כשנכנעה ליריבה העירונית מכבי חיפה 5:1 בשמינית גמר הגביע, ובקבוצה זועמים בעקבות עוד תקרית אלימה עם הקהל של הירוקים, ולא בפעם הראשונה.

בהפועל חיפה טוענים ששני אוהדים של הקבוצה הותקפו ביציאה מהמגרש ופונו לבית החולים. על פי הטענה, אב ובנו, אוהדי הקבוצה, יצאו מהאיצטדיון והותקפו בזעם על ידי אוהדים של היריבה, כאשר הבן, לטענת אנשי המועדון, סובל מזעזוע מוח בבית חולים.

יש לציין שעוד לפני כן המשטרה עצרה שני אוהדים של מכבי חיפה במהלך המשחק בחשד להבערת אבוקות. החשודים, תושב אור יהודה בן 22 ותושב טמרה בן 24 נחקרו במקום ויורחקו ממגרשי כדורגל למשך 60 יום.

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה
ערב מאכזב לאדומים מהכרמל. סוגנים והפועל חיפה | מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל חיפה
| מאור אלקסלסי

בסיום המשחק בקבוצה התאכזבו מאוד מהתבוסה, שמגיעה גם על רקע האכזבות בליגה, ודור מלול, מהוותיקים בסגל, אמר: "תחושות קשות מאוד, אין מילים אחרות על התוצאה הסופית. התכוננו והתארגנו, באנו בגישה מאוד חיובית למשחק, רצינו לעשות משהו שיקדם אותנו הלאה, בעיקר להיראות טוב ולהביא תוצאה טובה. ההתחלה הייתה רעה בשבילנו, פיגור 2:0 ואדום זה סיפור לא פשוט. חזרנו ל-2:1 ועמדנו קצת יותר טוב במחצית השנייה, היו עוד הזדמנויות להשוות והשער השלישי שבר אותנו.

"אין הסבר, אסור לנו לקבל חמישה שערים נגד אף קבוצה באף משחק. המזל הוא שיש לנו יומיים ואנחנו יכולים לתקן כבר בשבת. בנסיבות האלה הזמן הקצר בין המשחקים הוא לטובה. נעשה שני אימונים מרוכזים מאוד, נסדר את השורות ונבוא מוכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי