לא רק תומר יוספי: הקשר אלכסנדר שצ'קיץ' חתם בהפועל חיפה

play
קשר נבחרת מונטנגרו אלכסנדר שצ'קיץ' | GettyImages, GINTS IVUSKANS/AFP
יוספי צפוי להיות בסגל לדרבי, רוני לוי: "תמיד מאמין שיש סיכוי" 03:26

אחרי שקשר הפועל באר שבע הושאל, גם שחקן נבחרת מונטנגרו מצטרף לסגל של רוני לוי בחוזה לעונה וחצי. יואב כץ: "שחקן נוסף עם רקורד וניסיון". מנכ"ל מכבי חיפה התנצל בפני האוהד שבנו הותקף

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה עברה שינויים משמעותיים בסגל בחלון ההעברות בקיץ, אבל גם עם פתיחת חלון ינואר 2023 האדומים מהכרמל לא נחים על זרי הדפנה. הערב (חמישי) הודיע המועדון על צירופו של הקשר אלכסנדר שצ'קיץ', שחקן נבחרת מונטנגרו שחתם על חוזה לעונה וחצי והפך רק היום למצטרף השני לסגל של רוני לוי, אחרי תומר יוספי שהושאל מהפועל באר שבע.

שצ'קיץ' בן ה-31, קשר אחורי שמתנשא לגובה של 1.93 מטר, שיחק ארבע שנים בפרטיזן בלגרד ושיתף פעולה עם ביברס נאתכו עד ינואר 2022. לסרביה הגיע מגנצ'לרבירליג'י הטורקית, עד שלפני שנה עזב לזגלבי לובין הפולנית ובקיץ האחרון המשיך לחצי שנה באיחוד האמירויות, שם כבש שער בודד ב-17 משחקים בהם שותף. בנבחרת מונטנגרו ערך 35 הופעות מאז הבכורה ב-2016, האחרונה שבהן בנובמבר 2022.

הבעלים יואב כץ, שניהל את המו"מ מול סוכנו של השחקן אסף וקנין, אמר: "החתמנו שחקן נוסף עם רקורד וניסיון עשירים שיעזור לנו לקראת המשך המאבקים".

תומר יוספי, קשר הפועל באר שבע
גם הוא הצטרף. תומר יוספי | מאור אלקסלסי

כאמור, הבוקר הודיעו האדומים על חיזוק נוסף, לאחר שתומר יוספי חתם עד לתום העונה. הקשר מגיע מהפועל באר שבע במדיה כבש 9 שערי ליגה ב-92 הופעות. בקבוצה רצו לראות גם את יוג'ין אנסה מגיע, אך הסבירות שזה יקרה נמוכה. "יהיה פה חיזוק של כמה שחקנים. הבאנו כבר שניים, דניס פוליאקוב ואורן ביטון וגם יוספי קרוב, אבל מלבדם יגיעו לפחות עוד שני שחקנים. הקבוצה הזו צריכה מהפכה", אמר גורם המעורה בפרטים רק הבוקר. כזכור, בחודש שעבר כבר הודיעה הקבוצה על צירופו של בלם נבחרת בלארוס דניס פוליאקוב.

והיה גם משחק אתמול, בו הובסה הפועל חיפה 5:1 על ידי היריבה העירונית מכבי חיפה וסיימה את דרכה בגביע המדינה בשמינית הגמר. במועדון נרשמה אכזבה גדולה מהתבוסה הצורמת, דווקא מכיוון שימים האחרונים האמינו במועדון שאפשר להפתיע וחלמו למנף זאת להמשך העונה בליגה, אבל על כר הדשא השחקנים של רוני לוי קרסו.

מלבד ההפסד וההדחה, בקבוצה מודאגים מאוד ממצבו של מוחמד קמארה ומקווים שהפציעה שספג אתמול לא תשבית אותו לתקופה ארוכה. כמו כן, גל אראל המורחק ייעדר מול הפועל חדרה כשתמיר גלזר או אליאל פרץ יתפסו את מקומו בהרכב. לואי טהא עדיין מרגיש כאבים וסובל מנוזלים בברך, כך שקונסטנטינוס סוטיריו עשוי לחזור להרכב אם טהא או קפילוטו ירגישו שאינם יכולים להשלים 90 דקות.

"אין ספק שאנחנו במצב קשה מאוד", הודה שחקן בקבוצה. "אנחנו נראים לא טוב וגם לא מצליחים למצוא פתרונות. משהו אמור להשתנות ולא משנה באיזו דרך".

אוהד לויטה שוער הפועל חיפה
הסגל יעבור ריענון רציני. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

מלבד המשחק עצמו, בחיפה התייחסו גם לתקיפת שני האוהדים שלהם בסיום המשחק. האב שנפגע טען כי כ-20 אוהדים ירוקים הגיעו והחלו לתקוף אותו ואת משפחתו. בנו ספג מכות קשות בראשו ואף הובהל לבית החולים.

הבוקר שוחח מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה עם אביו של הנער שנפגע, והתנצל בשם במועדון. "מוקיעים ומגנים את האירוע, וקוראים למשטרת ישראל לעצור את האחראים ולהביאם לדין. כל מי שיועמד לדין במקרה זה, לא יהיה עוד חלק מאיתנו. נשלול את המנוי או אפשר אפשרות להיות חלק ממשחקי הקבוצה בעתיד", נמסר מהקבוצה.

מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, ניקולס לב, ערך שיחה עם אביו של אותו אוהד. לב הבטיח לדחוק במשטרה לחקור את הנושא, בייחוד לאור הימצאם של צילומי האבטחה. הילד שוחרר מבית החולים ובשלב זה במשפחה בוחרים שלא להגיש תלונה.