מכבי נתניה השעתה את איתן אזולאי לשבוע, הארטהרץ בדרך חזרה לגרמניה

play
השופט שלומי בן אברהם מרחיק את איתן אזולאי שחקן מכבי נתניה, מאחוריו בירם כיאל | ברני ארדוב
לא מצליחות להתרומם: מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-0:0 מאכזב 06:11

הקשר שהורחק ב-0:0 מול סכנין ספג גם קנס בוועדת המשמעת ויידרש להתנדב בבית הספר לכדורגל של המועדון. אינגולשטאט ונירנברג רוצות את המגן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

קשר מכבי נתניה איתן אזולאי שהורחק אמש (שבת) בכרטיס אדום במהלך ה-0:0 נגד בני סכנין, קיבל עונש משולש מהמועדון. בהודעה הרשמית נכתב כי "המועדון רואה בחומרה רבה את התנהגותו של אזולאי שהוליכה להרחקה במשחק אתמול, כמו גם תגובתו לאחריה". הקשר הועמד לוועדת משמעת פנימית והוטל עליו עונש משולש: השעייה לשבוע מהקבוצה הבוגרת, התנדבות בבית הספר לכדורגל של המועדון וקנס כספי בשיעור המקסימלי בהתאם לתקנון איגוד השחקנים.

בנתניה הביעו אכזבה עצומה בתום המשחק אמש, הרביעי ברציפות ללא ניצחון. בימים הקרובים ינסו ראשי המועדון לקדם עסקאות שונות כדי לצרף שחקני רכש ובמקביל למצוא קבוצות לשחקנים שקיבלו הודעות שיחרור.

במועדון משוועים לחיזוק החלק הקדמי ואחד המועמדים הוא החלוץ יניב מזרחי, ששיחק בנתניה בעונה שעברה וצפוי להיות משוחרר בקרוב ממ.ס.אשדוד. במסגרת השיחות עם ג'קי בן זקן, עלה על הפרק גם טרייד משולב, במסגרתו יעברו אביב אברהם ואמיר ברקוביץ' לעיר הנמל, כאשר עוז בילו ויעקב בריהון אמורים לעשות את הדרך ההפוכה למדים הצהובים-שחורים במקרה כזה.

יניב מזרחי שחקן מכבי נתניה
יחזור לקדנציה נוספת? מזרחי אשתקד | ברני ארדוב

בנתניה מחפשים פתרונות גם לצמד הזרים, פלוריאן הארטהרץ ואריך ברקו, כאשר לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים הגיעו פניות רשמיות מאינגולשטאט ונירנברג מהליגה הגרמנית השנייה, שמעוניינות בצירופו של המגן באופן מיידי. בנתניה מקווים לסיים במהרה את המגעים כדי שאפשר יהיה לצרף זרים חדשים במקומם, כאשר העמדות המבוקשות הן מגן שמאלי ושחקן קו ימני התקפי.