אחרי שהפועל ת"א ויתרה עליו: בני ריינה מנסה להחתים את טיידי

play
ירד למקום האחרון. שרון מימר | מאור אלקסלסי
התחתית בוערת: לוגסי העניק לק"ש 0:1 קריטי על בני ריינה 06:01

העולה החדשה עוקבת כבר מספר חודשים אחרי הניגרי, שלא נמצא כשיר לחתימה באדום. ניסיון לצרף את אזולאי וגנאים, אוסמה חלאיילה קרוב למ.ס. אשדוד. למרות הלחץ הגדול מהירידה למקום האחרון, מעמדו של מימר לא בסכנה

(גודל טקסט)

לחץ גדול במכבי בני ריינה אחרי ההפסד הביתי 1:0 לעירוני קרית שמונה והירידה למקום האחרון בטבלה. העולה החדשה לא ניצחה שמונה משחקים רצופים, נמצאת במשבר ובהנהלה פועלים כדי לצרף 3-4 שחקנים חדשים. בנוסף, קיימת אכזבה גדולה מחלק משחקני הסגל הנוכחי.

ראשי המועדון וסעיד בסול בראשם, הבהירו אמש באופן חד משמעי ששאלת מעמדו של המאמן שרון מימר כלל לא על הפרק. למרות המשבר והתוצאות האחרונות, בריינה מאמינים שמימר הוא האיש הנכון להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה ובעזרת החיזוק שיגיע, היא תחזור ליכולת ולתוצאות מתחילת הקדנציה שלו.

"המערכת כולה בלחץ, אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק כי כלום לא עובד כרגע", אמרו בקבוצה. "זה נראה שהמועדון עדין לא התאושש משני השערים שספגנו עמוק בתוספת הזמן נגד הפועל חדרה. התיקו הזה היה סטירה לפרצוף של כולנו ומאז הקבוצה לא מתפקדת. נצטרך להתאושש ולהביא נקודות במשחקים הקרובים".

אריק ינקו שוער מכבי בני ריינה
אריק ינקו | מאור אלקסלסי

בריינה רוצים לחזק את מרכז השדה, ואחד המועמדים הוא בנג'מין טיידי, שכבר היה סגור בהפועל תל אביב אך לא חתם בה בסופו של דבר כיוון שלא עבר בדיקות רפואיות, כאשר האדומים הדגישו את בדיקת האקו לב שאחריה נמסר להם כי "אסור לטיידי לעלות על מגרש כדורגל". בני ריינה עקבה אחרי הניגרי במשך מספר חודשים, עוד לפני שסיכם בהפועל תל אביב, וכעת מנסה להחתים אותו בכפוף לבדיקות רפואיות תקינות.

שני שמות נוספים שנמצאים חזק על הפרק הם איהאב גנאים מבני סכנין ושלומי אזולאי מהפועל תל אביב, כאשר מאחורי הקלעים כבר נעשו צעדים כדי לנסות ולצרפם. בצוות המקצועי ינסו במקביל גם לצרף חלוץ זר, אחרי שהפציעה של שלומי אזולאי פגעה מאוד בחלק הקדמי.

אוסמה חלאיילה, שחקן בני ריינה
קרוב למ.ס. אשדוד. אוסמה חלאיילה | ברני ארדוב

מי שצפוי להשתחרר בקרוב הוא החלוץ אוסמה חלאיילה, ממנו יש אכזבה גדולה מאוד. לאנשי ריינה נודע שהחלוץ סיכם עקרונית את תנאיו במ.ס.אשדוד שחיזרה אחריו כבר בקיץ. בריינה לא ממהרים לשחרר את חלאיילה, אולם במועדון יש אכזבה ואפילו כעס על התנהלותו בשבועות האחרונים.

"אוסמה מראה לנו שהוא לא רוצה להישאר כאן", אמר גורם במועדון. "זה נראה ככה גם באימונים וגם במשחקים. חבל שהוא שכח שאנחנו אלה שנתנו לו את ההזדמנות לחזור לעצמו, אחרי שבמכבי תל אביב הוא נמחק לגמרי מהרוטציה. מי שלא רוצה להיות במכבי בני ריינה, לא ישאר כאן, אבל אנחנו לא ממהרים לשום מקום".

אייזק נורטי צפוי להיות מושאל ובריינה בוחנים כמה הצעות עליו מהליגה הלאומית.