מאור לוי הושאל ממכבי חיפה למכבי פתח תקוה עד תום העונה

play
קשר בני סכנין חסן חילו מול קשר מכבי חיפה מאור לוי | מאור אלקסלסי
ממשיכה לדהור: דוד ואצילי כבשו, מכבי חיפה ניצחה 0:2 את נס ציונה 02:58

הקשר זכה לביקוש בליגת העל, אך העדיף לעבור לקבוצה התקפית והתאחד עם בני לם שאימן אותו בנוער. הירוקים סירבו לאופציית רכישה בהסכם

(גודל טקסט)

מאור לוי חתם היום (שלישי) במכבי פתח תקוה והושאל אליה עד תום העונה. קשר מכבי חיפה היה מבוקש בלא מעט קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי בני ריינה והפועל חדרה, אך העדיף להצטרף לסגל של בני לם מתוך הבנה שזו קבוצה שתשחק בסגנון התקפי ושבה יזכה לקרדיט משמעותי, על אף שהיא ירדה לליגה הלאומית. סוכנו זיו שטרנברג סגר את את תנאיו במלאבס.

גם במ.ס אשדוד ובמכבי נתניה התעניינו במאור לוי וקיוו לצרפו, אך השתיים התעקשו שההסכם יכלול סעיף רכישה בקיץ ובמכבי חיפה סירבו לכך. כאמור לוי ישחק במכבי פתח תקוה עד תום העונה, ואם זו תצליח להעפיל בחזרה לליגת העל ינסו בקבוצה להשאירו כמושאל עונה נוספת, בהנחה שאכן מצפה להם חצי עונה מוצלחת ביחד.

מאור לוי מוצג במכבי פתח תקוה
בית חדש לפחות לחצי עונה. מאור לוי מוצג במכבי פתח תקוה | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

לוי ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה תחת מרקו בלבול, כאשר עונת השיא שלו הייתה בעונה שעברה, במהלכה כשחקן מחליף רשם מספרים יפים ובסופה אף האריך את חוזהו בשורות האלופה. העונה לוי לא הצליח לקבל את הקרדיט לו ציפה ובסופו של דבר ביקש לצאת להשאלה, במטרה לצבור דקות משחק רבות ולהחזיר לעצמו את הביטחון. כידוע, בשבוע שעבר מכבי חיפה השיבה השבוע לסגל שלה את בסאם זערורה שהחל את העונה בהפועל עפולה וכבר עלה מהספסל להופעת בכורה נגד סקציה נס ציונה.

במכבי פתח תקוה ישתף פעולה לוי עם הקשר גיא דהן שחתם ביום ראשון, אותו הוא מכיר טוב מימיהם יחד בקבוצת הנוער של מכבי חיפה – תחת בני לם שאימן אז את הירוקים לפני מעברו למכבי נתניה.