בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב נשדד באיומי אקדח

שלושה חשודים, תושבי המרכז כבני 30, ארבו לבעלי בית"ר ירושלים בסמוך לכניסה לבניין בו הוא מתגורר בתל אביב, וניסו לשדוד אותו הם אזקו אותו, חבטו בו, בזזו תכשיטים ונעצרו לפני שהגיעו לכספת. אברמוב מסר בתגובה: "אני שב למסלול ומרגיש בסדר גמור"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלושה תושבי המרכז נעצרו הלילה (שישי) בחשד שאיימו באקדח על ברק אברמוב, בעלי בית"ר ירושלים, בפתח הבניין בו הוא מתגורר בתל אביב. השלושה ניסו לשדוד אותו בביתו. שוטרים שהגיעו למקום, עצרו אותם. הבוקר יובאו השלושה לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בתל אביב.

השודדים אזקו את אברמוב, הורידו ממנו את התכשיטים שהיו עליו ואף חבטו בו, כשהמטרה המרכזית שלהם הייתה להגיע עימו לכספת בביתו. בראיונות שונים שקיים בעבר, אברמוב לא הסתיר כי הוא מחזיק ברשותו תכשיטים וחפצים יקרי ערך וכמו כן לא מעט כסף מזומן. התוקפים היו מודעים לכך.

"אמש בשעות הלילה עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי", מסר אברמוב בתגובה.

האירוע החל לאחר שהתקבל דיווח במשטרת ישראל על חשש לפורצים בדירה ברחוב ניסים אלוני בעיר. צוות סיור של תחנת לב תל אביב הגיעו לבניין, נכנסו לדירה ועצרו את השלושה, תושבי מרכז הארץ, שניים בני 36 ואחד נוסף בן 30.

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב
החשודים נעצרו על חם בדירה. אברמוב | אריאל שלום

מחקירה ראשונית של האירוע עולה החשד כי שלושת החשודים ארבו לאברמוב סמוך לכניסה וכשהגיע, הכניסו אותו אל הבית, וניסו לשדוד אותו באיומי אקדח. נסיבות האירוע נמצאות בבדיקה.