הוארך מעצר שלושת החשודים: "אירוע טראומתי עבור ברק אברמוב"

בית משפט השלום בת"א האריך בחמישה ימים את מעצרם של החשודים, שנתפסו שודדים באיומי אקדח את בעלי בית"ר ירושלים: "נכבל באזיקונים והותקף", אמר נציג המשטרה בדיון. עו"ד בן נתן שמייצג את אחד החשודים: "יש היכרות בין החשוד לקורבן, היכרות חברית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרם של שלושת החשודים בתקיפת ברק אברמוב, בעלי בית"ר ירושלים שהלילה (שישי) היה קורבן לניסיון שוד אלים.

בעלי בית"ר ירושלים הגיע לביתו בשעת לילה מאוחרת, אלא ששלושה חשודים, תושבי מרכז הארץ שמהם שניים בני 36 ואחד בן 30, ארבו לו ובאיומי אקדח נכנסו לביתו בניסיון לשדוד ממנו חפצים יקרי ערך. אברמוב נכבל, הותקף ונפגע, אך צוות סיור של תחנת לב תל אביב שהיה בסמוך והוזעק למקום, עצר את שלושת החשודים.

החקירה עדיין נמשכת, אך בדיון היום בבית המשפט אישר נציג המשטרה: "מדובר באירוע מסוכן וחריג, אירוע טראומתי עבור המתלונן, הוא נכבל באזיקונים, הותקף במכות ואוים. האיומים נעשו במה שנראה אקדח. כשהגיע הכח לדירה, שניים מהחשודים התחבאו בחדר השינה ונעלו אותו ואחד נוסף בשירותים".

כשנשאל נציג המשטרה רנ"ג יוני הירשהורן על התנהלות השוטרים במקום, ענה: "השוטרים הגיעו ובתחילה הדלת לא נפתחה. הם הביאו את המפתח מהביטחון של הבניין, נכנסו לדירה ומצאו את החשודים מסתתרים בחדר, אחד הסתתר בשירותים. המתלונן חויב לתת להם לתת להם כסף ותכשיטים, כשבמהלך כל ההליך הם מאיימים עליו ומכים אותו. למשטרה התקבלה הודעה על פריצה אלימה לבית לאחר שנשמע רעש חריג. הם החליפו את לוחית הזיהוי של הרכב איתו הגיעו ותועדו במצלמות".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב
הוארך מעצר החשודים. ברק אררמוב | קובי אליהו

עו"ד יצחק איצקוביץ' שמייצג שניים מהחשודים ביקש לשחררם: "סבירות שאדם יגיע לביתו באותו זמן עם אותם אנשים שנטען שהיו בדירתו, זה אחד לאלף. כשיש הצלבה מבחינת זמנים, לטעמי זה מפגש מתואם בין האדם לבין החשודים. מפה ולהגיד שמדובר בעבירת שוד, המרחק הוא רב. איני יודע מה קרה בדירה, אך צריך לבדוק האם מדובר באם שהיה בסערת רגשות ומה קרה".

עו"ד נס בן נתן שמייצג את החשוד השלישי שנתפס בחדר השירותים: "לא הבנתי מה הבעיה לשהות בשירותים. אדם שנדרש לשירותים ועשה שימוש בשירותים. יושב על האסלה ועושה את צרכיו. מה הבעיה עם זה? אין לו אקדח או אזיקונים בידיים. יש היכרות בין החשוד לקורבן. יש היכרות חברית. הוא היה שם בנסיבות אחרות. לא שמעתי שהמתלונן הצביע עליו כמי שעשה לו משהו, לא היה עימות או מסדר זיהוי".

אברמוב מסר בתגובה שעות לאחר ניסיון השוד: "אמש בשעות הלילה עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי".

בריאיונות שונים שהעניק בעבר, אברמוב לא הסתיר כי ברשותו תכשיטים וחפצים יקרי ערך וכמו כן לא מעט כסף מזומן. התוקפים היו מודעים לכך ולכן ניסו להגיע לכספת שבביתו של בעלי בית"ר ירושלים.