"מזל גדול שהמשטרה הגיעה, אלה שודדים אכזריים שמסוגלים גם להרוג"

ברק אברמוב זכה לביקורים של מקורבים ואנשי בית"ר לאחר השוד שעבר: "הוא נראה עדיין בהלם, זאת טראומה לא פשוטה שלא כל כך מהר מתאוששים ממנה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב, זכה לביקורים של לא מעט ממכריו לאורך כל שעות היום אתמול, כולל כפיר אדרי ויוסי אבוקסיס הקרובים אליו וכמו כן חברים ושותפים מעולם העסקים, כאשר כולם דאגו לשלומו לאחר הטראומה שעבר עם השוד בביתו שבמהלכו הוצמד אקדח לרכתו, הוא נאזק, הושכב על הרצפה, הוכה, נלקחו ממנו תכשיטיו וכל זאת בתקווה להגיע לאחר מכן לכספת בביתו שבה היו מספר שעוני יוקרה ומזומנים.

אברמוב עדיין לא התאושש ומבקריו סיפרו כי "נראה עדיין בהלם, הוא עבר טראומה לא פשוטה ולא כל כך מהר מתאוששים ממנה. אם המשטרה לא מגיעה לשם זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע, אלה שודדים אכזריים שמסוגלים היו גם להרוג אותו אם משהו היה משתבש להם, היה מזל גדול".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב
עבר טראומה לא פשוטה. אברמוב | קובי אליהו

אגב, בתוך כל ההלם והטראומה, אברמוב עדיין התעניין אתמול בנעשה בבית"ר ושאל אתמל מה קורה עם המו"מ עם השוער האוקראיני ארתור רודקו ופרטים נוספים על הנעשה במועדון, שאולי העיסוק בנושא קצת ניתק אותו מכל אווירת השוד.

לגבי השוער, בבית"ר סיכמו את כל הפרטים מול האוקראינים ומחכים למסמך רשמי מטעמם. השוער יושאל עד תום העונה תמורת עשרת אלפים יורו כאשר לבית"ר אופציה לשאול אותו לעונה נוספת תמורת 50 אלף יורו נוספים. השוער ירוויח 60 אלף יורו עד תום העונה ובמידה שיישאר בעונה הבאה הוא ירוויח 140 אלף יורו. על אף הסיכום, בבית"ר לא מרגישים שאפשר לברך על המוגמר בשל התנהלות האוקראינים וממתינים למסמך רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי