נימני: "מדברים על מעמדי מהיום שמוניתי". ברקוביץ': "פספוס גדול"

play
מאמן הפועל חדרה אסף נימני | מאור אלקסלסי
משחק הפכפך ודרמטי הסתיים ב-2:2 בין עירוני קרית שמונה להפועל חדרה 06:10

אכזבה בק"ש וחדרה אחרי ה-2:2 בו שתיהן שמטו יתרון. שבירו שבר בצורת: "רצינו לנצח כבר בבית". נימני: "ממש לא נקודה טובה!"

(גודל טקסט)

"שלטנו, היינו הקבוצה היותר טובה. חבל מאוד, עדיין אין לנו ניצחון בית". במילים הללו סיכם הערב (שבת) ניר ברקוביץ' את ה-2:2 של עירוני קרית שמונה נגד הפועל חדרה. הקריה שמטה יתרון, חזרה מפיגור, אבל כפי שאמר המאמן – עדיין לא ניצחה בבית העונה.

ברקוביץ' המשיך: "בגלל חוסר ריכוז שלנו הם כבשו שני שערים. במחצית הזהרתי שאם לא נהיה מרוכזים ומחויבים, נספוג. חבל, אבל טוב שחזרנו. יש פה קבוצה רעבה וטובה, נחכה לשבוע הבא. היה היום פספוס גדול, אבל צבירת הנקודות טובה".

ברקוביץ' נשאל לגבי אריאל שרצקי, נכדו של הבעלים איזי שרצקי, ששוב לא שיחק היום. המאמן השיב בקצרה: "אני לא רוצה לדבר על זה. הוא עוד ישחק הרבה, הוא שחקן טוב ועוד ישחק הרבה".

איתמר שבירו ששבר בצורת של חודשיים וחצי: "נראנו טוב במחצית ראשונה, אבל הספיגה ערערה אותנו. חשוב שחזרנו מפיגור, אבל רצינו לנצח כבר בבית. אני אוהב שיש ציפיות ממני, זה הופך אותי ליותר רעב. הגיעו שחקנים חדשים שעוזרים לי מאוד. ברקוביץ'? כולם יודעים שהחיבור מצוין, היינו ביחד גם בראשון. אני מאוד אוהב אותו ובטוח שהוא יוציא אותנו מהמצב הזה".

מאמן עירוני קרית שמונה ניר ברקוביץ'
לא רצה להתייחס למיעוט הדקות של אריאל שרצקי. ברקוביץ' | מאור אלקסלסי

הפועל חדרה סופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא עדיין קרובה לתחתית. הערב היא חזרה מפיגור וגם עלתה ליתרון, אבל לא הצליחה לחזור הביתה עם שלוש נקודות.

המאמן אסף נימני אמר: "ממש לא נקודה טובה! היינו צריכים לצאת מפה עם שלוש נקודות, עשינו 1:2 בדקה סופר חשובה, אבל נלחצנו והלכנו אחורה בלי סיבה. השחקנים נלחצו מהיתרון, זו תקופה לחוצה. היה משחק טוב, אני שמח שחזרנו מפיגור במגרש לא קל ואפילו עלינו ליתרון. מה אפשר לעשות? נסתכל למשחק הבא".

על הדיבורים בנוגע למעמדו אמר המאמן: "במעמד של נימני עוסקים מה-25 במאי, היום בו פירסמו שמוניתי. דקה אחרי המינוי, המעמד שלי היה כבר מעורער. אני לא עוסק בזה, זה לא מעניין אותי, האחריות שלי היא להביא נקודות. היום עשינו אחת ואני מקווה שבשבוע הבא נעשה שלוש".

נימני סיכם: "אני לא בנאדם שמשתמש במושגים של 'משבר', צריך לדבר על דברים חיוביים. חזרנו מפיגור ולא בפעם הראשונה העונה, יש פה קבוצה עם הרבה אופי. עם 1-2 שחקנים חדשים נראה טוב".