שבר ליוספי שייעדר מספר שבועות, הפועל חיפה חוששת גם לגבי סרדל

play
שחקן הפועל חיפה תומר יוספי אחרי שנפצע | ברני ארדוב
לירן רוטמן סידר למכבי נתניה ניצחון על הפועל חיפה 06:12

התגלתה חומרת הפציעה בכף הרגל של המצטרף הטרי, גם הקשר עלול להיות מושבת לזמן ממושך ושחרור גיא מזרחי תלוי בו. לויטה זכה לגיבוי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אם לא די בהפסד 1:0 למכבי נתניה אתמול (שבת), החששות של הפועל חיפה בעקבות אותו משחק אומתו היום כשהקבוצה קיבלה את תוצאות בדיקת האולטרסאונד שביצע תומר יוספי, בה התגלה כי הוא סובל משבר בעצם המסרק.

המועדון הודיע כי שחקן ההתקפה, שהצטרף לא מכבר מהפועל באר שבע, צפוי להיעדר במשך מספר שבועות. עם זאת, יש לציין כי הדבר אמנם תלוי בחומרת השבר, אולם פציעה מסוג זה השביתה בעבר שחקנים לתקופות ארוכות: עומר אצילי שבר את עצם המסרק בנובמבר 2017 כששיחק במכבי תל אביב וחזר רק ארבעה חודשים לאחר מכן, בעוד בן שהר סבל מפציעה כזו בחודש מאי האחרון ושב לפעילות אחרי יותר מחודשיים.

כמו כן, בהפועל חיפה קיימת דאגה גדולה גם בנוגע ללירן סרדל שנפצע אף הוא נגד נתניה והוחלף עוד במחצית הראשונה. הקשר הרגיש כאב בשריר הירך האחורי ובחיפה מקווים שלא מדובר בקרע. סרדל נחשב לשחקן בכושר הטוב בקבוצה, כך שהיעדרות שלו עשויה להיות מכרעת.

אם אכן יתברר שסרדל סובל מקרע, הקבוצה לא תשחרר את גיא מזרחי שכבר נפרד מהשחקנים, זאת משום שגם דור מלול פצוע ומושבת. בכל מקרה בחיפה יחפשו חיזוק לקישור, אם אכן יתברר שמדובר בקרע.

קונסטנטינוס סוטיריו, אלון תורג'מן, דודי טויטו, שחקני הפועל חיפה
עוד הפסד מאכזב. שחקני הפועל חיפה | ברני ארדוב

בקבוצה התאכזבו מההפסד, אבל המאמן רוני לוי הגן על אוהד לויטה ששגה בשער שהוביל להפסד.

מאמן השוערים פיני אברהם שהוזז מתפקידו על ידי רוני לוי, התראיין לתוכנית "הפאנל" ברדיו חיפה ובין היתר חשף את הצד שלו לעימות עם המאמן. אברהם טען שהמאמן הסתובב לספסל במשחק מול הפועל חדרה וכינה את לויטה "שוער אפס". חיפה השעתה את אברהם עד שיעמוד לוועדת משמעת ויבהיר מדוע התראיין. בינתיים לויטה נמצא בלב הסערה בעל כורחו. כך או כך, לוי החמיא ללויטה למרות הטעות ובמועדון ינסו לרומם את רוחו.

בנושא אחר, הפועל חיפה הודיעה כי הקשר ראוף ג'בארין, בעונה שעברה קפטן קבוצת הנוער, הושאל עד תום העונה להפועל נוף הגליל.