"אנטליאספור רוצה את ג'ורג'ה יובאנוביץ' וכבר פנתה לסוכנו"

שמו של חלוץ מכבי תל אביב הוזכר בטורקיה כמועמד לקבוצה של נורי שאהין, אבל המחיר של הסרבי צפוי להיות גבוה מדי בשביל המועדון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוסקר גלוך הוא לא הכוכב היחיד של מכבי תל אביב שזוכה להתעניינות מעבר לים. כמה קבוצות מטורקיה ובראשן אנטליאספור, מגלות עניין רב בחלוץ מכבי תל אביב, ג'ורג'ה יובאנוביץ'. יחד עם זאת, הסכום אותו הצהובים צפויים לדרוש, מציב סימן שאלה גדול בנוגע לאפשרות שהוא יעזוב את קרית שלום בינואר.

שמו של יובאנוביץ' הוזכר כמה פעמים על ידי עיתונאים מטורקיה בימים האחרונים ועל פי אחד הדיווחים, אנטליאספור כבר יצרה קשר עם סוכנו כדי לברר עלויות. לפי הדיווח, הסוכן השיב שהחלוץ הסרבי יעלה כשני מיליון יורו, אבל כמובן שמכבי תל אביב תדרוש הרבה יותר כסף עבורו.

אנטליאספור מאומנת על ידי שחקן העבר המצטיין נורי שאהין והיא פתחה את העונה לא טוב ומדורגת במקום ה-15. החלוץ המוביל שלה, חאג'י רייט מנבחרת ארה"ב, כבש 10 שערים בחצי עונה וזוכה לחיזורים נמרצים מהפרמיירליג האנגלית. לפיכך, במועדון כבר מכינים אלטרנטיבה ומהסיבה הזו פנו לסוכנו של יובאנוביץ'.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' מכבי תל אביב
יכולת מצוינת שזוכה להכרה גם בחלק מאירופה. יובאנוביץ' | רויטרס

לאנטליאספור אמנם יש אמצעים כלכליים רציניים מאוד, אבל כמו במועדוני ביניים רבים בכדורגל הטורקי – הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בתשלום משכורות גבוהות ופחות בדמי העברה. הקבוצה שילמה רק פעם אחת בהיסטוריה דמי העברה שחצו את הגבול של 2 מיליון יורו – 3.5 מיליון על סמיר נאסרי למנצ'סטר סיטי בקיץ 2017.

יובאנוביץ' הגיע למכבי תל אביב בתחילת פברואר 2022 אחרי שצהובים שילמו לצ'וקאריצ'קי כ-1.9 מיליון יורו. הסרבי בן ה-23 בלט מהרגע הראשון וכמעט שנה לאחר מכן, יש לו 25 שערים ב-43 משחקים בכל המסגרות. בתקופה הזו יובאנוביץ' אף קיבל זימון בכורה לנבחרת סרביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי