אלמוג בוזגלו סובל ממתיחה חזקה וייעדר בין שבוע לשבועיים

play
שוב בחלק ההתקפי. בוזגלו | אודי ציטיאט
איינבינדר כבש, קוטאליה השווה, רויזמן פספס: 1:1 בין הפועל ת"א לנס ציונה 06:12

סקציה נס ציונה תחסר נגד בני סכנין את אחד משחקניה המובילים, שבבדיקות שעבר נשלל החשש מקרע ברצועה. סירושטיין צפוי להמשיך ליד אקה במרכז ההגנה

(גודל טקסט)

אלמוג בוזגלו, קשרה של סקציה נס ציונה, סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות של בין שבוע לשבועיים. כידוע, בוזגלו נפגע כבר בפתיחת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת האחרונה בבלומפילד והוחלף בדקה ה-30.

הקשר עבר אמש (שלישי) צילום אולטראסאונד, בו נשלל החשש כי מדובר בקרע מלא והאבחנה היא מתיחה חזקה בלבד. עם זאת, בוזגלו יחמיץ בוודאות את משחק הבית הקרוב נגד בני סכנין והוא גם בספק גדול לקראת המשחק הבא נגד מכבי נתניה.

אלמוג בוזגלו, שחקן סקציה נס ציונה חוגג
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

הבלם מיקי סירושטיין, שנפגע גם הוא בשבת כאשר סובב את קרסולו, מטופל בימים אלו על ידי הצוות הרפואי של המועדון וההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק נגד סכנין בשבת. סירושטיין מתוכנן לפתוח שוב במרכז ההגנה לצידו של סטפן אקה, זאת בעקבות היעדרותו של אבובקאר קייטה שירצה עונש הרחקה גם במשחק הקרוב.

במקביל, במועדון ממשיכים לחפש אחר שחקני חיזוק ועושים מאמצים גדולים לצרף שחקן או שניים עד סגירת החלון חלון ההעברות בעוד כשבועיים. החיפושים מתמקדים בעיקר בשוק הישראלי, כשנכון לעכשיו מסתמן שכל השחקנים הזרים של הקבוצה יישארו, אלא אם תעלה אפשרות לטרייד עבור אחד מהם בתמורה לשחקן זר מקבוצה אחרת בליגת העל.