מכת פציעות בהפועל חיפה לקראת קרית שמונה: יוספי, סרדל ומלול ייעדרו

play
שחקן הפועל חיפה תומר יוספי אחרי שנפצע | ברני ארדוב
לירן רוטמן סידר למכבי נתניה ניצחון על הפועל חיפה 06:12

גם אלחמיד יחמיץ את המשחק בשבת ואלון תורג'מן בספק. גיא מזרחי עשוי להישאר בגלל ריבוי הפצועים, רוני לוי: "כשכולם יחזרו, נהיה קבוצה חזקה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מגינה של הפועל חיפה גיא מזרחי, שכבר היה רגל וחצי מחוץ למועדון, יישאר ככל הנראה בקבוצה. זאת לאור הפציעות של דור מלול ולירן סרדל. מזרחי כבר היה צפוי לעבור לעירוני קרית שמונה ואף נפרד מהשחקנים, אך כעת לאור ההיעדרות של מלול בשבועות הקרובים והעובדה שסרדל ייעדר מהמשחק הקרוב וספק לגבי שיתופו במשחק הבא, בחיפה לא משחררים בשלב זה את מזרחי שככל הנראה גם יפתח בהרכב במשחק הקרוב נגד אותה קרית שמונה.

מלבד מלול וסרדל שייעדרו מהסגל , גם תומר יוספי וחאתם עבד אלחמיד הפצועיים ייעדרו. בחיפה מעריכים שאלחמיד יחזור בעוד 2-3 שבועות לפעילות מלאה. גם אלון תורג'מן סובל מרגישות בשריר והוא בספק למשחק הקרוב.

גיא מזרחי הפועל חיפה
יישאר בגלל מכת הפציעות. גיא מזרחי | מאור אלקסלסי

המאמן רוני לוי דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "נכנסנו אחרי הפגרה לליגה בצורה טובה עם שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות. לצערי במשחק האחרון עצרנו את עצמנו מבחינת התוצאה אבל היו גם דברים טובים. הגענו למצבים כדי להוביל וגם כדי לחזור מפיגור אבל נצטרך לתקן במשחק הקרוב".

על היריבה בשבת: "קרית שמונה קבוצה עם שחקנים מאוד מוכשרים ודינמיים. המשחק יהיה קשה מאוד מול קבוצה טובה מאוד אבל לנו יש את המטרות שלנו. אני מסתכל על איך אנחנו נסדר את הקבוצה ושהיא תהיה כמו שאנחנו רוצים. אנחנו עושים שינויים תוך כדי תנועה אבל בסופו של דבר כשכולם יהיו כשירים וכשנביא את השחקנים שאנחנו רוצים, תהיה קבוצה חזקה".

על אוהד לויטה, שטעה בהפסד לנתניה: "אוהד הוא השוער הראשון שלנו, אנחנו סומכים עליו. הוא עושה עבודה טובה ובטוח שהוא ימשיך לעשות עבודה טובה מאוד. יש הרבה שחקנים שהם לא מאה אחוז אבל יש כלים מספיק טובים גם ככה. אנחנו מכבדים את היריבה אבל אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות ויש לנו את המטרות שלנו".