התערער מעמדו של אסף נימני בחדרה, קורצקי ואביטן מועמדים

play
ביקורת עצמית גבוהה. מנחם קורצקי | מאור אלקסלסי
שער נהדר לכנעאן, מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל חדרה 05:59

במועדון עלו קולות לסיים את תפקידו של המאמן, גם מימר הוזכר אם יעזוב את ריינה. לבקוביץ': "אנחנו בתקופה קשה". בן שמעון: "עברנו את אחד המשחקים הקשים בליגה". כנעאן על עתידו: "כרגע מתרכז באשדוד"

(גודל טקסט)

מעמדו של מאמן הפועל חדרה, אסף נימני, התערער מאוד אחרי ההפסד הערב (שבת) למ.ס. אשדוד. חדרה לא ניצחה מאז הניצחון נגד מכבי נתניה לפני כמעט שלושה חודשים ובמועדון עלו הערב קולות לסיים את תפקידו של המאמן הצעיר. שמם של מנחם קורצקי וניסו אביטן הוזכרו כמועמדים ואפילו שמו של שרון מימר הוזכר במידה ויסיים את תפקידו במכבי בני ריינה, כפי שפורסם הערב בוואלה! ספורט.

המאמן המפסיד אמר בסיום: "אני לא מסתכל על מספר משחקים ללא ניצחון, זה שורות לאתרים באינטרנט. הליגה מאוד שוויונית העונה, אני יוצא מאוד מתוסכל, היתרון שתמיד אפשר לתקן שבוע לאחר מכן. מתסכל לספוג בבעיטה הראשונה של אשדוד למסגרת. יש לנו עוד הרבה עבודה וזה מאוד בולט. הקהל מתחבר להישגים, הוא רוצה לראות ניצחונות וזה מובן. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל זה, ננסה להתחזק ונקווה שגם הנקודות יגיעו".

השוער רובי לבקוביץ': "אנחנו מאוד מאוכזבים. התקופה יותר קשה ואנחנו מתקשים לעשות נקודות כרגע. היה משחק חפירות, לא מדויק והיינו הראשונים לטעות. אז המשחק נפתח לגמרי ונגמר 2:0. סך הכול אנחנו עדיין בעמדה טובה, אם מסתכלים למטה. צריכים לעבוד קשה, לתקן את הטעויות ולבוא יותר מרוכזים, כי יהיו המון משחקים כאלה עד פתיחת הפלייאוף. אנחנו לאחרונה סופגים לא מעט שערים".

אסף נימני מאמן הפועל חדרה
מקווה לקבל חיזוק. אסף נימני | שלומי גבאי

מ.ס. אשדוד התבססה במקום החמישי עם 0:2 על הפועל חדרה
רד בול זלצבורג צפויה לרכוש את אוסקר גלוך תמורת 7 מיליון יורו
מכבי תל אביב תלך על מוחמד כנעאן אחרי מכירת אוסקר גלוך

המאמן המנצח רן בן שמעון סיכם: "יש אנרגיה טובה, החבר'ה ניצחו משחק קשה מאוד. זה אחד המשחקים הקשים בליגה לשחק פה מול חדרה. באנו אחרי שבוע שאנחנו חבולים וחסרים, עם מחלות קצת, ומדהים שעברנו את זה. יש כמה שחקנים שהגיעו ועוזרים לנו להבין טוב יותר את המשחק, אחרים שעושים התקדמות כמו חמודי וזוהר. יש פה סגל טוב. אקולטסה שחקן מעניין מאוד, האמת שעוד לא תהיתי על קנקנו. צריך לראות איך מתאימים את האישיות ליכולות הגבוהות, היום ראיתם מה הוא יכול להיות".

הכובש מוחמד כנעאן, שעשוי לעבור למכבי תל אביב: "אני מתרכז באשדוד, שמח שעזרתי לקבוצה להשיג שלוש נקודות והשאיפה להגיע עם אשדוד כמה שיותר גבוה. עובדים קשה באימונים, אני שמח שזה מתבטא גם במגרש. אנחנו נתכונן כל השבוע למשחק הבא ונקווה לעשות עוד משחק כזה.