בני סכנין חוששת למצבם של טואטחה ואשכנזי: "אנחנו בסכנת ירידה"

play
בדרך לבירה. יובל אשכנזי | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 22.1 06:34

דאגה בסכנין ממצבה של הקבוצה ומהפציעות של שני השחקנים החשובים, אכזבה מכך שחוגי לא עבר בבקרה, והקו האדום מתקרב: "כלום לא מתחבר"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

דאגה גדולה בבני סכנין ממצבה של הקבוצה ומהפציעות של טאלב טואטחה ויובל אשכנזי אחרי ה-0:0 אתמול (שבת) מול נס ציונה. המגן השמאלי הרגיש כאבים עזים בשריר התאומים ובקבוצה מקווים שלא מדובר בקרע שישבית את טואטחה לתקופה ארוכה. חשוב לציין שסכנין שחררה את עבדאללה ג'אבר שהיה המחליף של טואטחה וכעת ייתכן וקובי רפואה יצטרך לאלתר בעמדה זו ולהציב שם את המגן הימני פביאן ספורקסלדה.

גד עמוס, שוער בני סכנין
הציל נקודה. עמוס | אריאל שלום

גם אשכנזי הרגיש כאב בשריר הירך האחורי ובסכנין מקווים שמדובר במתיחה בלבד. אשכנזי הגיע כשחקן רכש בחלון ההעברות הנוכחי ובסכנין מקווים כעת שלא ייעדר תקופה ארוכה. מלבד הפציעות בקבוצה מודאגים מאוד מהמצב בטבלה כאשר סכנין רחוקה רק שתי נקודות מעל הקו האדום. "אנחנו בסכנת ירידה", הודה שחקן בקבוצה, "אם לא נתעשת מהר נמצא את עצמנו מתחת לקו, שום דבר לא מתחבר כבר תקופה ארוכה, ארוכה מדי".

שחקני בני סכנין
להתעורר, ומהר. סכנין | אריאל שלום

בצוות המקצועי מאוכזבים מאוד מהנהלת הקבוצה בשל העובדה שדור חוגי לא היה בסגל אתמול כי לא עבר בבקרת התקציבים. חוגי תוכנן לפתוח בהרכב אך במועדון לא הצליחו להעבירו בבקרה ורפואה לא יכול היה להשתמש בו. מי שזכה למחמאות אדירות היה השוער גד עמוס. "גד הציל לנו נקודה יקרה", אמר גורם במועדון, "אין ספק שהוא היחיד שהופיע אתמול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי