אסף נימני התפטר, מנחם קורצקי סיכם בהפועל חדרה

play
מנחם קורצקי עשוי לחזור לקבוצה בה אימן בעונה שעברה | מאור אלקסלסי
שער נהדר לכנעאן, מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל חדרה 05:59

המאמן הקדים את ראשי המועדון אחרי שהבין כי הכוונה הייתה לפטרו: "ניסיתי הכל, לצערי הדברים הלכו פחות טוב". אקס קרית שמונה צפוי לחזור לקבוצה שאותה הדריך אשתקד. קשיים במימון חיזוק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר האימון שקיימה הבוקר (ראשון) הפועל חדרה, אסף נימני שוחח עם ראשי המועדון, אמר שהוא החליט לקחת אחריות על המשבר אליו נקלעה הקבוצה, והתפטר. אחרי 10 משחקים ללא ניצחון, מהם תשעה בליגה, נימני הבין כי הכוונה הייתה להיפרד ממנו ובחר להקדים את מקבלי ההחלטות עם הודעת עזיבה משלו. "ניסיתי הכל, אבל לצערי הדברים הלכו פחות טוב", אמר, "לפעמים צריך לדעת לקבל החלטות קשות. אני מודה מאוד לאורן גולן על ההזדמנות, מודה לצוות ולאוהדים וכמובן לשחקנים. אני מאוד מאמין בהם ומאחל להם הצלחה".

היועץ המקצועי אורן גולן הגיב: "אנו מודים לאסף על תקופה יפה בקבוצה. מצער שזה הסתיים בצורה כזו, אבל זה הכדורגל. אנו מאחלים לאסף המון הצלחה בהמשך הדרך".

בהמשך לפרידה מנימני, מנחם קורצקי שהיה המועמד המוביל להחליפו על הקווים כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, סיכם במועדון וצפוי לחזור להיכן שאימן בעונה שעברה, אחרי שסיים לאחרונה את דרכו בעירוני קרית שמונה.

מנחם קורצקי, מאמן עירוני קרית שמונה
מנחם קורצקי עשוי לחזור לקבוצה בה אימן בעונה שעברה | מאור אלקסלסי

בחדרה התאכזבו מאוד מהרצף השלילי בו נמצאת הקבוצה, שניצחה בפעם האחרונה את מכבי נתניה אי שם בתחילת חודש נובמבר, והתדרדרה אמש למקום השמיני בעקבות ההפסד הביתי 2:0 למ.ס. אשדוד. אמנם רק שלוש נקודות מפרידות בין חדרה לפלייאוף העליון, אולם במקביל המרחק שלה מהקו האדום עומד על חמש נקודות בלבד ובמועדון הולך וגובר החשש מפני ירידת ליגה.

נכון לכתיבת שורות האלה, הפועל חדרה מתקשה למצוא מקורות מימון על מנת לצרף שחקני חיזוק חדשים, מעבר להחתמתו של סתיו נחמני שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במחזור הקרוב בטדי נגד בית"ר ירושלים, הקבוצה ממנה הגיע.