תמיר עדי סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים. אביב סולומון מועמד

play
תמיר עדי, שחקן עירוני קרית שמונה | ברני ארדוב
שועה שוב בישל ואספרייה כבש, בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני ריינה 06:06

הקשר בן ה-29 צפוי לחזור לבירה אחרי פחות מחצי עונה בצפון. רשם העונה 10 משחקי ליגה. המגן השמאלי עשוי להגיע מבאר שבע

(גודל טקסט)

אחרי פחות מחצי עונה, תמיר עדי סיים את דרכו בעירוני קרית שמונה וסיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים. הקשר בן ה-29 חתם בקבוצה הצפונית ב-6 בספטמבר, כשחקן חופשי אחרי סיום חוזהו בבית"ר והספיק לרשום 10 הופעות העונה בליגה, מתוכן רק ארבע בהרכב.

אתמול עוד שותף כמחליף לחצי שעה בהפסד 1:0 להפועל חיפה, אבל הערב (ראשון) כבר הודיע המועדון על כך שהגיע עמו לסיכום על התרת החוזה. בית"ר קידמה את המשא ומתן עמו והוא צפוי כאמור לחתום עד לסיום העונה.

שחקן נוסף שבית"ר בדקה אפשרות לצרפו הוא המגן אביב סולומון, שבאר שבע לא תעמוד בדרכו. התפתחויות בנושא צפויות בהמשך השבוע. במקביל ממשיכה בית"ר בשיחות עם מכבי תל אביב בנוגע לדן ביטון, בתקווה לצרף אותו בהשאלה עד לסיום העונה. במועדון יקבלו החלטה האם לצרף את אנז' פרדי פלומן כזר שישי על חשבון אדוארדו גררו, אבל עדיין מתלבטים כי יוסי אבוקסיס מעדיף שחקן כנף שמשחק גם כחלוץ.

שחקן בית"ר ירושלים תמיר עדי חוגג
בדרך חזרה. תמיר עדי | דני מרון

עדי גדל בהפועל ומכבי באר שבע, נרכש תחילה על ידי מ.ס. אשדוד והחל את דרכו בלאומית בהכח עמידר רמת גן, עירוני קרית גת, הפועל רמת גן והפועל קטמון, לפני שהגיע ב-2019 לבית"ר ירושלים. העונה שעברה הייתה הטובה ביותר בקריירה שלו, כשהוא כבש חמישה שערי ליגה, כולל אחד בדרבי הירושלמי.

בנוסף לעדי, בקרית שמונה מתכוונים לשחרר שחקנים נוספים בימים הקרובים. בכוונת ראשי הקבוצה לקיים סבב שיחות עם כל השחקנים כדי להבין מי מהם מחויב במאת האחוזים, ומי שבצוות המקצועי ובהנהלה לא ירגישו כי מוכן להילחם עבור המועדון ולסייע לו לשרוד בליגה, עשוי לקבל שחרור. אחד השחקנים שנשקלת האפשרות להיפרד ממנו זהו טימו מוזי.