דיווח באוסטריה: "אילון אלמוג לא ישחק יותר בהארטברג"

לפי הדיווח, במועדון פועלים להתרת חוזה ההשאלה של שחקן הכנף ממכבי תל אביב. אלמוג בפלונטר בגלל ששיחק בשתי קבוצות העונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוסקר גלוך אמנם נמצא בדרכו לרד בול זלצבורג, אבל מי שכרגע נראה בדרכו החוצה מהליגה האוסטרית הוא אילון אלמוג. לפי דיווח הבוקר (רביעי) ב-kleinezeitung, שחקן הכנף הישראלי סיים את דרכו בהארטברג והמועדון האוסטרי יפעל מול מכבי תל אביב במטרה לקצר את תקופת ההשאלה.

אלמוג נמצא בבעיה מכיוון שהוא כבר הופיע העונה בשתי קבוצות: מכבי תל אביב והארטברג – ולא יכול לעבור לקבוצה שלישית בליגה שנפתחה בקיץ. האפשרות היחידה שלו לעבור לתחנה חדשה היא קבוצה ב"ליגה הפוכה" שמתחילה בחורף. למשל ארה"ב, נורבגיה ושבדיה.

אם לא ימצא קבוצה ב"ליגה הפוכה", אלמוג יחזור למכבי תל אביב או יישאר בהארטברג, למרות שבאוסטריה טענו הבוקר שבקבוצה לא בונים עליו יותר ולא רוצים שהוא יישאר. לפי הדיווח ב-kleinezeitung, נציגיו של שחקן הכנף העבירו מסר לפיו הוא מתכוון להמשיך להגיע לאימונים בינתיים.

אילון אלמוג באימון מכבי תל אביב
סיטואציה לא אידיאלית. אלמוג | קובי אליהו

אלמוג בן ה-24 רשם שתי הופעות במכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג, לפני שהושאל להארטברג. הפתיחה שלו באוסטריה הייתה מבטיחה והוא כבש שער כבר בהופעת הבכורה נגד ריד. ארבעה ימים לאחר מכן הבקיע גם בגביע, אבל מאז חלה ירידה.

עם הזמן אלמוג שותף פחות ופחות ובינתיים הארטברג נקלעה למשבר עמוק, הפסידה שוב ושוב וירדה למקום האחרון בטבלה. במשחק היחיד בו ניצחה מאז שאלמוג הגיע (0:3 על לאסק לינץ), הישראלי לא נכלל בסגל.