דקת דומיה וסרטים שחורים: המחוות לנרצחים בפיגוע בירושלים

play
שחקני בית"ר ירושלים | לירון מולדובן
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 26.1 05:35

בליגת העל יחלקו כבוד לזכר 7 הנרצחים בפיגוע הירי בשכונת נווה יעקב. דקת דומיה תיערך בטדי ובדרבי התל אביבי. מכבי ת"א, מכבי חיפה ונתניה יענדו סרטים שחורים

(גודל טקסט)

שעות לפני שהמחזור ה-20 בליגת העל ייצא לדרך, מספר קבוצות החליטו לחלוק כבוד לזכר 7 הנרצחים בפיגוע הירי אמש (שישי) בשכונת נווה יעקב שבירושלים.

הקבוצה מעיר הבירה, בית"ר, הודיעה כי תקיים דקת דומיה לפני פתיחת המשחק שלה נגד הפועל חדרה (19:30, ספורט2). דקת דומיה תיערך גם כעבור חצי שעה במשחק המרכזי באצטדיון בלומפילד, שם תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב. מעבר לדקת הדומיה לבקשת האדומים, הצהובים הודיעו כי יענדו סרטים שחורים במשחק.

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב, כובש מול הפועל תל אביב
הדרבי יחל בדקת דומיה, הצהובים יענדו סרטים שחורים. יובאנוביץ' מול למקין בדרבי הקודם | קובי אליהו

קבוצה נוספת שקיבלה אישור מהמנהלת ותעלה לכר הדשא עם סרטים שחורים היא האלופה מכבי חיפה, שתארח את מכבי ריינה (15:00, ספורט4): "אנו במועדון הכדורגל מכבי חיפה שולחים תנחומים כנים למשפחות הנרצחים ומתפללים לבריאות הפצועים. שלא נדע ימים כאלו".

גם מכבי נתניה, שתארח היום את סקציה נס ציונה (18:00), תעלה עם סרטים שחורים: "מועדון הכדורגל מכבי נתניה אבל על קורבנות הפיגוע הקשה אתמול בירושלים, משתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן ומאחל החלמה מלאה לפצועים".