יואב כץ הבהיר: חיזוק נוסף יגיע רק אם ישוחררו שחקנים

play
יואב כץ בעלים הפועל חיפה עם חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי
מבצע אישי מרהיב של אנסה 33 שניות מהפתיחה העניק לב"ש 0:1 על הפועל חיפה 06:04

הבעלים כבר השקיע כסף רב, אבל הצוות רוצה לשדרג את ההתקפה. קעטבי והבראן מועמדים. אוסידון יחזור להפועל חיפה? נושא קרית חיים בוער. מחמאות לפוליאקוב ושצ'קיץ', שביעות רצון מחזרתו של אלחמיד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

1. אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל באר שבע. בחיפה היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה, אך מאוכזבים מאוד להישאר ללא נקודות. "שיחקנו טוב מאוד עד המסירה האחרונה", אמר שחקן בקבוצה. "נטרלנו את באר שבע כמעט לחלוטין, אבל רדפנו מהדקה הראשונה וזה לא פשוט". במועדון החמיאו לשחקני הרכש דניס פוליאקוב ואלכסנדר שצ'קיץ': "מדובר בשני זרים ברמה גבוהה והם ישדרגו אותנו משמעותית. הקבוצה נראית הרבה יותר טוב, אבל בשורה התחתונה צריך נקודות".

בחיפה היו מרוצים גם מחזרתו של חאתם עבד אלחמיד לעניינים. השחקן שיחק 30 דקות בעמדת הקשר האחורי, כשמועדון שיבחו אותו ומשוכנעים שברגע שאלחמיד יחזור לאיתנו, הקבוצה תקבל דחיפה חזקה ותשתפר. איתי בוגנים זכה גם הוא למחמאות. החלוץ חש כיווץ בשריר ובקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה כלשהי.

חאתם עבד אלחמיד, שחקן הפועל חיפה
חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

2. למרות המחמאות, בחיפה משוכנעים שהם צריכים להשתדרג בהתקפה – הן בעמדות הקישור ההתקפיות והן בעמדת החלוץ. האדומים קיבלו מסר מהבעלים יואב כץ שכדי שזה יקרה, יש צורך בשחרור של שחקנים. כץ השקיע כסף רב העונה והתקציב של המועדון הוא הגדול ביותר בתקופתו כבעלים.

האדומים צירפו שחקנים רבים בקיץ, שחררו כמה מהם תוך כדי העונה ובחלון הנוכחי (וגם לפניו) ביצעו החתמות נוספות. בצוות המקצועי היו שמחים להתחזק בחלוץ, כשגל קעטבי מהפועל כפר סבא מועמד. גם רומן הבראן עשוי להגיע, אם כי בעפולה הבהירו שלא יהיו מוכנים לשחררו. למרות זאת, החיפאים יעשו מאמץ נוסף, אם יצליחו לשחרר את קוואמה קווי ושחקנים נוספים.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה
התרצה והסכים לשחרר את קפילוטו. יואב כץ | מאור אלקסלסי

3. הבעלים יואב כץ נמצא בישראל ובימים האחרונים מלווה על ידי דורון אוסידון, שעבד בעבר כנציגו במועדון. כעת מעוניין כץ שאוסידון ישוב לתפקיד רשמי. אוסידון נכח בשבת במשחק קבוצת הנוער והיה צמוד לכץ, וגם אתמול במשחק הקבוצה הבוגרת היה עם הבעלים במהלך ואחרי המשחק. אוסידון יקבל החלטה סופית בימים הקרובים והוא צפוי לחזור.

אחד התפקידים הראשונים של אוסידון, אם יצטרף, יהיה לטפל בנושא מתחם קריית חיים. כזכור, לפני כשנתיים פנו בהסתדרות, שם משמשים כבעלים של המתחם, לבית המשפט ודרשו לפנות את הפועל חיפה מקריית חיים. מדובר במגרש האימונים והמשחקים של מחלקת הנוער כולה, וכן בתוכו נמצאים משרדי המועדון. כעת העניין שוב בדיונים משפטיים לאחר שלא נמצאה פשרה וייתכן כי חיפה יצטרכו לפנות את האצטדיון.

במועדון הוחלט לפתוח במחאה ציבורית ומצפים מראש העיר עינת קליש להתערב בעניין ולהביא להישארות המועדון במתחם. "יש שתי אופציות: או שאלפי ילדים יוכלו להמשיך לשחק כדורגל, או שרבים יילכו לפשע ולסמים", אמר כץ. "ההסתדרות רואה את זה כעסקים ואנחנו רואים את זה כחינוך. אנחנו בטוחים שננצח בבית המשפט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי