נימני: "בכל ליגה יש קבוצות פחות מרשימות, אלה קבוצות נשמה"

play
מאמן הפועל חדרה אסף נימני | מאור אלקסלסי
ביצוע מושלם של בוראר סידר לקורצקי ניצחון גדול על בית"ר בבכורה בחדרה 02:10

המאמן שעזב את הפועל חדרה ל-103FM: "המועדון הזה לא צריך להשתנות, עשיתי לו טוב. נתתי 100% ואולי זה פגע לי בתדמית"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בקיץ שעבר קיבל אסף נימני לראשונה את המושכות להוביל קבוצה בליגת העל, אך הקדנציה שלו בהפועל חדרה הסתיימה אחרי קצת יותר מחצי עונה. רצף התוצאות הרעות ערער את מעמדו של המאמן, שהחליט בעצמו להתפטר ואת מקומו תפס קודמו בתפקיד – מנחם קורצקי. נימני התראיין הערב (שני) ל-103FM וסיכם את החוויה כמאמן ראשי בליגה הבכירה.

"הקדנציה שלי בהפועל חדרה לא הייתה מצוינת, אבל טובה", אמר נימני בפתח השיחה, "אני לוקח מזה דברים טובים וגם פחות טובים שאני צריך לשפר עם עצמי. אני במקום אחר לגמרי – בראש, במחשבה, בכיוון – אני כבר לא שם. אני חושב שהשארתי לקורצקי קבוצה במצב טוב. אני המאמן היחיד שהוחלף שמשאיר למאמן אחריו קבוצה עם יותר נקודות מהמצופה".

אסף נימני, מאמן הפועל חדרה
הותיר אחריו קבוצה עם יותר נקודות מהמצופה. נימני | ברני ארדוב

"צריך לעבוד על ההתנהלות האישית שלי מול גופי התקשורת וההנהלה. אני תמיד אומר שמטעויות צריך ללמוד, רק טיפש חוזר עליהן פעמיים. חדרה לא השתנתה והיא לא צריכה להשתנות. אני גם לא התנצלתי העונה בראיונות שלי. בכל ליגה יש את הקבוצות הקצת פחות מרשימות, אני קורא להן קבוצות נשמה".

על האימונים שהעביר והדרך שעשה: "האימונים שלי מוסרטים, עובדים על הכול בדיוק כמו כל קבוצה בכירה אחרת בליגת העל. הבוסים שלי ביקשו ממני להשאיר את הקבוצה בליגת העל עם הפרש של שער אחד. הקבוצה הייתה במצב פחות זורם, יכול להיות שלמועדון כמו הפועל חדרה זה יותר כבד. לכל מועדון יש את המקום שהוא מוצא עצמו יותר חזק בו, אולי שם זה קצת הלחיץ אנשים".

המאמן לשעבר סיכם: "אני חושב שהפועל חדרה עשתה טוב לאסף נימני ואני עשיתי טוב להפועל חדרה. אין לי ספק שאני אחזור למקום הזה בעתיד. מי שמכיר אותי יודע שאני לא אדם שנלחם בתדמיות, אני לא אוהב את זה ופחות מעניין אותי מה אנשים אומרים. זה אני, לטוב ולרע. מבחינתי ברגע שהפועל חדרה שמה אותי כבן אדם שמוביל את המערכת נתתי 100%. יכול להיות שזה עלה לי בתדמית שלי, זה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי