קלימלה: "אחרי שיחה עם ברדה לא היה לי ספק שאני רוצה להצטרף"

play
בא לתמוך בחבריו החדשים. קלימלה | מאור אלקסלסי
מבצע אישי מרהיב של אנסה 33 שניות מהפתיחה העניק לב"ש 0:1 על הפועל חיפה 06:04

חלוץ הרכש של הפועל באר שבע סיפר בפולין על ההחלטה להגיע מניו יורק: "אנשים יגידו שהיו לי אופציות מעניינות יותר, אבל רציתי קבוצה ברמה גבוהה שתעבוד בשבילי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שני) על צירופו של החלוץ פטריק קלימלה, שהגיע מניו יורק רד בול שרכשה אותו בעבר תמורת מעל 4 מיליון יורו. הפולני כידוע כבר נחת בישראל, סייר באצטדיון בבירת הנגב וגם נכח במשחק הקבוצה אמש בניצחון על הפועל חיפה, אבל הערב סיפר על רשמיו הראשונים מהפועל באר שבע בריאיון בפולין.

חלוץ הפועל באר שבע פטריק קלימלה
מגיע לקבוצה שתעבוד בשבילו, לדבריו. קלימלה | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

"רציתי לעבור לקבוצה שתעבוד בשבילי. הסוכנים שלי חיפשו קבוצה עבורי, קבוצה ברמה גבוהה שמתחרה על תואר בליגה שלה ובעיקר כזו שמייצרת המון מצבים ותאפשר לי לפרוש כנפיים", סיפר קלמילה תחילה על הקשיים בניו יורק, "העונה הראשונה הייתה מבטיחה והיו ציפיות גבוהות, אחרת כך הדברים כבר השתנו. היו כל מני בעיות, מקורונה ועד פציעות ובכלל לא הייתי מרוצה מאיך שהדברים נראו".

על ההצעה שהגיעה מחזיקת הגביע בישראל סיפר: "היו לי מספר אפשרויות, יכול להיות שאנשים שמסתכלים מהצד גם יגידו שהיו אופציות מעניינות יותר, אבל הסתכלתי על התכנית של המאמן עבורי וזה דבר שלקחתי בחשבון כשבחרתי קבוצה. לא היה לי ספק אחרי זה לאן אני רוצה לעבור אחרי שיחה עם המאמן. התכנית של הפועל באר שבע הייתה מסודרת, לא נתקלתי בתכנית כזו פשוטה וחזקה ורציתי מאוד להצטרף לקבוצה עם צוות שיעבוד בשבילי. אני לא מתכוון שלא אעבוד קשה בעצמי, אבל זו קבוצה חזקה שבה לא אצטרך לרוץ אחרי שחקנים וללחוץ כל המשחק".

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע
להצדיע לו על עונה גדולה. אליניב ברדה | ברני ארדוב

על יומו הראשון בבירת הנגב אמר קלימלה: "הייתי במשחק נגד הפועל חיפה וזה היה נראה מאוד טוב. הקבוצה שיחקה טוב, החלוץ קיבל המון כדורי עומק מהקשרים ומהכנפיים ולא מבעיטות של השוער או הבלם, שזה דבר חשוב עבורי כי אני לא רוצה רק לקפוץ לכדורי גובה במשך 90 דקות. אני חשבתי שזה היה משחק טוב, אבל דיברתי עם השחקנים והם אמרו לי שזה היה אחד המשחקים הכי חלשים".

אם הוא בכושר לשחק כבר בשבת נגד סקציה נס ציונה: "התאמנתי באופן קבוע ואני מוכן. דיברתי עם המאמן היום והוא שמח לשמוע, כי הוא חשב שלא התאמנתי לאחרונה. אני חושב שאתם יכולים לצפות לראות אותי על הדשא כבר במשחק הקרוב. אולי לא מהדקה הראשונה, אבל בכל זאת".

קלימלה גם פגש בבאר שבע את הפיזיולוג לוקאש בורטניק: "בחור נהדר, התאמנתי היום והייתה לנו שיחה טובה בסיום. אני אוהב לעבוד קשה וכבונוס זה גם נחמד שיש עוד פולני איתי בחדר ההלבשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי